Κριτήρια αναζήτησης: E- commerce channels
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: E- commerce channels Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Η επίδραση του ηλεκτρονικού εμπορίου στην συμπεριφορά του καταναλωτή: Έρευνα για τις Ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-06-2015 [2015-06-26] Συγγραφέας: ΤΖΟΜΠΑΝΟΓΛΟΥ, ΕΙΡΗΝΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): E-commerce facilitates the selling and buying process on behalf of the companies and consumers. A lot of research has been conducted regarding online shopping behavior. The aim of this research is to determine consumers’ attitudes towards online shopping and identify the factors that affect this attitude towards e-commerce in the Greek context. A questionnaire-based survey was carried out in a sa...