Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Digital marketing, rental, car, tools, consumer
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Διερεύνηση της επίδρασης του ψηφιακού μάρκετινγκ στη συμπεριφορά των καταναλωτών στον κλάδο ενοικίασης [Ελληνική]
Ημερομηνία:
13-09-2025
ΗΛΙΑΣ ΦΡΑΓΚΑΚΗΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Renting a car is a convenient and economical option for vacation, travel or business needs. It can be an economical and flexible way compared to using a private car or using other means of transport, especially during peak periods. Even before the COVID-19 pandemic, there was a change in consumer behavior in the car rental industry, with most choosing to rent cars instead of buying them for their ...