Κριτήρια αναζήτησης: Digital Marketing, Pharmaceuticals, Awareness
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Digital Marketing, Pharmaceuticals, Awareness Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Ψηφιακό μάρκετινγκ κατά την πανδημία COVID-19: Η περίπτωση των φαρμακευτικών προϊόντων. [Ελληνική] Ημερομηνία: 10-9-2023 Συγγραφέας: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΩΤΗΡΙΟΥ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The COVID-19 pandemic had a major influence on how pharmaceutical businesses market their products. Social distancing and restrictions on in-person interactions have forced businesses adapt their digital marketing strategies to reach their target audience. They use various digital marketing strategies like SEO, PPC advertising, social media marketing, content marketing, email marketing and influen...