Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Destination brand
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Digital Marketing in Tourism and destination branding. Case study: Athens [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
ΖΟΡΓΙΑΝΟΣ, ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο σκοπός της εργασίας αυτής είναι να αποκαλυφθεί ο σημαντικός ρόλος του διαδικτυακού μάρκετινγκ και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την οικοδόμηση των εμπορικών σημάτων προορισμού και τη δυνατότητα προσέγγισης δυνητικών επισκεπτών. Θα εξεταστεί πώς τα δύο αυτά κανάλια επικοινωνίας επηρεάζουν το branding ενός οργανισμού ή ενός προϊόντος. Όσο περισσότερο ένα όνομα πετυχαίνει να αναγνωρίζεται ότι ...