Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Customer Experience, Customer Loyalty, Customer Engagement, Personalization, Employee Training
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία:
13-09-2025
ΔΗΜΗΤΡΑ ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΟΥ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): This dissertation explores the pivotal role of customer experience (CX) as a strategic driver of business success. It examines how a well-designed and effectively managed customer experience can improve customer satisfaction, loyalty, and engagement, influencing long-term organizational performance. The study begins by establishing a theoretical framework that defines CX, distinguishes it from ser...