Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
CALL CENTER
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία:
16-09-2018 [2018-09-16]
ΤΣΕΝΟΥ, ΕΥΔΟΚΙΑ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ)
Περίληψη (Abstract): Οι εταιρείες που παρέχουν ως καταναλωτικό αγαθό την υπηρεσία έχουν αντιληφθεί ότι για να μπορέσουν να επιβιώσουν σε ένα δύσκολο και ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον θα πρέπει να στραφούν σε περισσότερο πελατοκεντρικά μοντέλα διοίκησης.
Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να μελετήσουμε και να αξιολογήσουμε την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών του Call Center της εταιρείας Mediaphone όπως αυτή γί...