Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Big-five personality traits, millennials, customer relationship management
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The impact of millennial consumers’ personality based engagement on brand attitude, brand admiration and online purchase intentions for consumer tech products on retailer [Αγγλική]
Ημερομηνία:
11-09-2022 [2022-09-11]
Nikari, Anastasia
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Professionals working in a company's marketing and promotion departments seek to capture the attention of key potential audiences through advertising. Promotions target certain types of audiences (Cooray & Duus, 2020). At its most basic level, marketing seeks a way for firm’s products and services to fulifil customers needs in order to achieve an endless relationship with them. Matching products t...