Κριτήρια αναζήτησης: Banking Marketing
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Banking Marketing Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: "The marketing policy of greek banking institutions following the changes brought about by the financial crisis and the General Data Protection Regulation". [Αγγλική] Ημερομηνία: 12-05-2019 [2019-05-12] Συγγραφέας: Κριτσάλη, Ελένη Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική (ΤΡΑ) Περίληψη (Abstract): Το Τραπεζικό Μάρκετινγκ μεταμορφώθηκε στην περίοδο της οικονομικής κρίσης για την ελληνική οικονομία κι έτσι από την πολιτική της προσωπικής πώλησης των τραπεζικών προϊόντων πέρασε στο ψηφιακό και το σχεσιακό μάρκετινγκ. Αρχικά κάναμε μια επισκόπηση σε εισαγωγικές έννοιες του Τραπεζικού Μάρκετινγκ, αργότερα αναλύσαμε τα στοιχεία του marketing mix στις τράπεζες και τη συμπεριφορά των αγοραστών των ...