Κριτήρια αναζήτησης: BRANDING ΤΟΠΟΥ
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: BRANDING ΤΟΠΟΥ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: ΠΑΠΑΥΓΕΡΗ, ΓΑΛΑΤΕΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Στις μέρες μας, ένα τουριστικό προϊόν χωρίς ταυτότητα και ποιότητα χαρακτηρίζεται ως τυποποιημένο και αποτελεί ένα από τα μοντέλα του μαζικού τουρισμού. Στην εποχή του 21ου αιώνα που βιώνουμε, απαιτείται σχεδίαση εξειδικευμένων προϊόντων και εξατομικευμένων υπηρεσιών που θα συμβάλλουν στην ανάδειξη της μοναδικότητας του εκάστοτε προορισμού. Η παραγωγή κρασιού αποτελεί παγκοσμίως, μια ισχυρή βιομη...