Κριτήρια αναζήτησης: τεχνολογικά προϊόντα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: τεχνολογικά προϊόντα Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Ο αντίκτυπος των κινήτρων των millennial καταναλωτών για τεχνολογικά προϊόντα στη γνωστική διαφωνία μέσω της εμπιστοσύνης προς τις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης των λιανεμπόρων [Αγγλική] Ημερομηνία: 12-09-2021 [2021-09-12] Συγγραφέας: ΝΙΚΟΥ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): For this dissertation we followed the most influential theory of cognitive consistency theories, the “cognitive dissonance theory” by Festinger (1957) and the “action-based model”. The research problem of this dissertation was to evaluate the relationship between customers’ motivations for tech products on cognitive dissonance, thereby impacting brand attitude and online purchase intentions mediat...