Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
μουσειακό αγαθό
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Μuseum marketing and the contribution of technology in the provision of goods and services for national galleries [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΓΚΟΛΦΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να εξετάσει τους τρόπους με τους οποίους η νέα τεχνολογία και το μουσειακό μάρκετινγκ - κυρίως των ψηφιακών του εργαλείων - συμβάλουν στην προσφορά και διάθεση των αγαθών και υπηρεσιών των μουσείων και ειδικότερα των εθνικών πινακοθηκών, μέσα από μια παράθεση των στοιχείων της Εθνικής Πινακοθήκης – Μουσείο Αλ. Σούτσου και της Εθνικής Πινακοθήκης του ...