Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
επιχειρησιακή έρευνα
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
A decision support responsive web tool for the automatic optimization of marketing campaigns' mix of promotion channels based on operational research linear programming algorithms [Αγγλική]
Ημερομηνία:
02-09-2017 [2017-09-02]
Κούτρας, Γεώργιος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): One of the major responsibilities of the marketing department of a retail company is the decision upon the optimal mix in terms of channel, budget and quantity of advertisements for the promotion of a specific product.
This dissertation examines how the marketing department can optimize this mix based on operational research algorithms and then describes how this is solved by the implementation ...