Κριτήρια αναζήτησης: επιχειρησιακή έρευνα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: επιχειρησιακή έρευνα Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: A decision support responsive web tool for the automatic optimization of marketing campaigns' mix of promotion channels based on operational research linear programming algorithms [Αγγλική] Ημερομηνία: 02-09-2017 [2017-09-02] Συγγραφέας: Κούτρας, Γεώργιος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): One of the major responsibilities of the marketing department of a retail company is the decision upon the optimal mix in terms of channel, budget and quantity of advertisements for the promotion of a specific product. This dissertation examines how the marketing department can optimize this mix based on operational research algorithms and then describes how this is solved by the implementation ...