Κριτήρια αναζήτησης: ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ Α΄ ΒΑΘΜΟΥ
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ Α΄ ΒΑΘΜΟΥ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Development of Tourism Marketing Plan for the Municipality of Heraklion [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: ΔΕΛΑΚΗ, ΜΑΡΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ο σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι να δείξει πως καταρτίζεται ένα στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ από ένα τουριστικό προορισμό σε συνεργασία με τις τουριστικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε αυτόν και να αναδείξει επιμέρους στόχους όπως: αφενός, τη σημασία των Στρατηγικών Τοπικών Τουριστικών Σχεδίων Μάρκετινγκ ως βασικών εργαλείων που συμβάλλουν στην βελτίωση της ανταγωνιστικότητα...