Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Συμπεριφορά Καταναλωτή
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Cultural Tourism as field to satisfy travel motives : the Greek paradigm [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
Grigoropoulou, Despoina
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): ΑΝΑΒΟΛΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΗΛ. ΑΡΧΕΙΟΥ ΕΩΣ 9/2022.
Η πολιτιστική κληρονομιά και ο σύγχρονος πολιτισμός σε παγκόσμιο επίπεδο, αποτελεί πόλο έλξης ανθρώπων απ΄όλα τα μήκη και πλάτη της γης διαμορφώνοντας κοινότητες τουριστών με κοινά κίνητρα, επιδιώξεις και προσδοκίες.
Μέσα από την επαφή τους με τους πολιτιστικούς πόρους, ήτοι, την πολιτιστική κληρονομία (υλική και άυλη) και τις πολιτιστικές δραστηριότητ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The role of social media as an information source during the procedure of searching and buying tourism products and services [Αγγλική]
Ημερομηνία:
01-10-2017 [2017-10-01]
Βαρελά, Ασημίνα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μελέτη ερευνά το ρόλο της πληροφόρησης μέσω των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στην επιλογή τουριστικού προϊόντος. Συγκεκριμένα αναλύθηκε η σπουδαιότητα που κατέχουν οι εφαρμογές social media στην κοινοποίηση (sharing) τoυριστικών εμπειριών και πληροφοριών κάθε μορφής και ως πηγή παροχής τουριστικών πληροφοριών στους υποψηφίους καταναλωτές – χρήστες, η αξιοπιστία των τουριστικών πληροφοριών ...