Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Πρωτογενής έρευνα μάρκετινγκ.
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Evaluation of the overall satisfaction of tourists regarding the tourist product of the island of Paros and the development of a Strategic Marketing Plan." [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
Σκιαδοπούλου, Θηρεσία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Το αντικείμενο της παρούσας εργασίας αφορά την αξιολόγηση της ικανοποίησης των τουριστών από τις τουριστικές υπηρεσίες που προσφέρονται στο νησί της Πάρου και γίνεται προσπάθεια εκπόνησης ενός μονοετούς στρατηγικού σχεδίου Μάρκετινγκ. Ειδικότερα, αυτή η διατριβή σκοπεύει να ερευνήσει την ικανοποίηση των τουριστών από το συνολικό πακέτο τουριστικών υπηρεσιών που παρέχει η Πάρος και να προτείνει έ...