Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Πρωτογενής Έρευνα
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Alternatives and Special Forms Of Tourism. Case Study:Muninicipality Of Kalavrita [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Σκούτα, Αθανασία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η Ελλάδα έχει χαρακτηριστεί ως έναν από τους πιο δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς και αποτελεί πόλο έλξης για πολλούς επισκέπτες τόσο σε εθνικό αλλά και σε διεθνές επίπεδο εξαιτίας του πολιτισμό της, της ιστορίας της, του φυσικού και θαλάσσιου πλούτου της. Επιπλέον, η Ελλάδα έχει αναπτύξει τον τουρισμό της σε μεγάλο βαθμό πραγματοποιώντας σημαντικά βήματα στον εμπλουτισμό του με διάφορες εναλλα...
Στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ για τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού, η περίπτωση του Νομού Κορινθίας
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Strategic Marketing Plan In alternative Forms Of Tourism, The Case Of Korinthian Region [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-07-2019 [2019-07-30]
Belesiotis, Christos
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Στη παρούσα εργασία γίνεται προσπάθεια να καταστρωθεί ένα στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ για το Νομό Κορινθίας βάσει των παραδεδεγμένων αρχών του στρατηγικού μάρκετινγκ.
Στο πλαίσιο της προσπάθειας αυτής γίνεται μια ανασκόπηση βιβλιογραφίας για τη μεθοδολογία του μάρκετινγκ και στη συνέχεια μια αναφορά στις δυνατότητες εφαρμογής του Νομού Κορινθίας στο παραπάνω πλαίσιο.