Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Προϊόν
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Destination Marketing Plan: The case of the regional unit of Messinia [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Κρέτσος, Νικόλαος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η εργασία αυτή έχει σκοπό να παρουσιάσει την τουριστική δραστηριότητα που υπάρχει στη Μεσσηνία να ερευνήσει και να αναλύσει το τουριστικό προϊόν που είναι διαθέσιμο στους τουρίστες αλλά και να ερευνήσει ευκαιρίες για ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος πλαισιωμένο από άλλες μορφές τουρισμού. Στόχοι της εργασίας είναι:
α) η ανασκόπηση της βιβλιογραφίας σχετικά με τον στρατηγικό σχεδιασμό μάρκετινγ...