Κριτήρια αναζήτησης: ΠΩΛΗΤΗΡΙΑ ΜΟΥΣΕΙΩΝ, ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ, ΜΟΥΣΕΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ΠΩΛΗΤΗΡΙΑ ΜΟΥΣΕΙΩΝ, ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ, ΜΟΥΣΕΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: MUSEUM STORES: THEIR ROLE AND CONTRIBUTION TO MUSEUM MISSION AND GOALS [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΟΥ, ΦΩΤΕΙΝΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΩΛΗΤΗΡΙΩΝ ΩΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΩΝ ΜΟΥΣΕΙΑΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ, ΟΙ ΜΟΡΦΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΟΥΣ, Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΒΑΛΛΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΥΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΤΩΝ ΜΟΥΣΕΙΩΝ, ΚΑΙ ΟΙ ΕΦΑΡΜΟΖΟΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ.