Κριτήρια αναζήτησης: ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ MARKETING
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ MARKETING Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: THE CUSTOMER ORIENTED STRATEGY OF MARKETING, THE IMPLEMANTATION IN THE NATIONAL BANK OF GREECE, THE BENEFITS OF THE BANK, THE APPROACH OF THE EMPLOYEES [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: Χατζηματθαίου, Δημήτρης Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική (ΤΡΑ) Περίληψη (Abstract): Στο σημερινό έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον, οι τράπεζες αλλά και μια σειρά επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τριτογενή τομέα, προσπαθώντας να εξελιχτούν και να διεκδικήσουν κυρίαρχη θέση στον ανταγωνισμό, αναθεωρούν αντιλήψεις ετών, που αφορά ζητήματα οργάνωσης της διοίκησης και των υπηρεσιών, της δομής των καταστημάτων, της προσέγγισης της πελατείας. Η παρούσα εργασία επικεντρώνετα...