Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The impact of customer service - and consequently customer experience - in company's KPI's [Αγγλική]
Ημερομηνία:
09-2016 [2016-09]
ΚΑΠΕΛΛΟΣ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The purpose of this dissertation is an approach, in a theoretical and practical level, of the impact that, the added value by an efficient customer service, can exercise to the financial performance figures of a business.
The study is divided into seven chapters, each of which discusses a different category of the subject.
Starting with the analysis of customer concept and service, reference...