Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ- HOTEL MARKETING
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
THE APPLICATION OF THE MARKETING PRINCIPLES AND STRATEGIES IN THE HOTEL BUSINESSES. THE CASE OF SKIATHOS ISLAND. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΠΕΤΡΟΜΙΧΕΛΑΚΗ, ΜΑΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία συντάχθηκε με σκοπό να παρέχει πληροφορίες για την εφαρμογή των αρχών και στρατηγικών μάρκετινγκ στις ξενοδοχειακές μονάδες της Ελλάδας, με ειδική αναφορά στις μονάδες της Σκιάθου. Η αντιπαράθεση με τις συνθήκες που εφαρμόζεται το μάρκετινγκ στο εξωτερικό εξυπηρετεί τους σκοπούς της εργασίας, καθώς παρέχει τη δυνατότητα της σύγκρισης και της εξαγωγής χρήσιμων συμπερασ...