Κριτήρια αναζήτησης: ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ- HOTEL MARKETING
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ- HOTEL MARKETING Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: THE APPLICATION OF THE MARKETING PRINCIPLES AND STRATEGIES IN THE HOTEL BUSINESSES. THE CASE OF SKIATHOS ISLAND. [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΠΕΤΡΟΜΙΧΕΛΑΚΗ, ΜΑΡΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία συντάχθηκε με σκοπό να παρέχει πληροφορίες για την εφαρμογή των αρχών και στρατηγικών μάρκετινγκ στις ξενοδοχειακές μονάδες της Ελλάδας, με ειδική αναφορά στις μονάδες της Σκιάθου. Η αντιπαράθεση με τις συνθήκες που εφαρμόζεται το μάρκετινγκ στο εξωτερικό εξυπηρετεί τους σκοπούς της εργασίας, καθώς παρέχει τη δυνατότητα της σύγκρισης και της εξαγωγής χρήσιμων συμπερασ...