Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Μουσειακή εμπειρία
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The architectural designs of the physical museum and its digital version respectively, and its impact on the museum experience. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Καλλονιάτη, Πάολα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μελέτη έχει σκοπό την εξέταση των ψηφιακών/εικονικών μουσείων, ως επέκταση των φυσικών/ πραγματικών μουσείων, μέσω μιας εξελικτικής διαδικασίας, η οποία κορυφώνεται με την εφαρμογή νέων τεχνολογιών. Οι τεχνολογίες της πληροφορικής και των επικοινωνιών, συμβάλλουν καθοριστικά στη διαμόρφωση μιας νέας οπτικής του ανθρώπου απέναντι στα, κάθε είδους, μουσειακά εκθέματα, τα οποία σε κάθε περί...
Ημερομηνία:
21-09-2019 [2019-09-21]
ΓΑΡΕΦΑΛΑΚΗ, ΕΡΓΙΝΟΥΣΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία αναφέρεται στον κοινωνικό ρόλο του μουσείου, στις έννοιες του «σχεδιασμού για όλους», της προσβασιμότητας και κοινωνικής ένταξης και εμπλοκής στο μουσειακό περιβάλλον. Αναπτύσσεται η ιδέα της Θεραπείας μέσω Τεχνών, τα είδη της, οι μέθοδοι που ενσωματώνει και τη συμβολή της στην προσέλκυση και εμπλοκή του κοινού στον μουσειακό χώρο, καταγράφοντας καλές πρακτικές παραδειγμάτων από ...
Ημερομηνία:
22-09-2018 [2018-09-22]
ΨΩΜΑ, ΒΑΡΒΑΡΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της εργασίας είναι η μελέτη της εφαρμογής της πολιτιστικής διαχείρισης και επικοινωνιακής στρατηγικής, χρησιμοποιώντας το παράδειγμα του Mauritshuis, ενός ιδιαιτέρως γνωστού μουσείου Τέχνης στη Χάγη της Ολλανδίας.
Αρχικά παρουσιάζεται η ιστορία, η δομή, η οργάνωση και η διοικητική διαχείριση του μουσείου, καθώς και η εφαρμογή των αρχών της πολιτισμικής διαχείρισης στη διοίκηση για την παρ...
Τα κτήρια των μουσείων ως μέσο επικοινωνίας και εργαλείο μάρκετινγκ στο διεθνές πολιτιστικό πεδίο.
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Museum buildings as a means of communication and marketing tool in the international cultural field. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΚΗΠΟΥΡΓΟΥ, ΕΛΙΣΑΒΕΤ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στις σημερινές βιομηχανικά ανεπτυγμένες και εύπορες κοινωνίες της «ύστερης νεωτερικότητας» παρατηρείται, κατά τις τελευταίες τρείς δεκαετίες, μία πρωτοφανής και συνεχώς επιταχυνόμενη ανάπτυξη των μουσείων από πλευράς τόσο του μουσείου ως θεσμού όσο και της κτηριακής του υποδομής. Η ποσοτική ανάπτυξη των μουσείων τα έχει μετατρέψει στα πιο περιζήτητα αντικείμενα αρχιτεκτονικού σχεδιασμού, χρησιμοπο...