Κριτήρια αναζήτησης: Μάρκετινγκ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Μάρκετινγκ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The impact of social media on cultural tourism. Case study: Archaeological Museum of Ancient Olympia [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Χαραλαμποπούλου, Ιωάννα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Στη σημερινή εποχή, τα social media αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας για πληθώρα ανθρώπων. Τα social media έχουν τεράστιο αντίκτυπο και στο τουρισμό καθώς είναι τρόπος ζωής για πολλούς τουρίστες οι οποίοι μέσω αυτού επιθυμούν να μοιράζονται νέες εμπειρίες, στιγμιότυπα από ταξίδια στο διαδίκτυο μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είνα...