Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35474
Title: Δημιουργία κινήτρων για Ρομά μαθητές σε Ελληνικό σχολείο με παιχνίδια και παραμύθια
Authors: ΚΟΡΑΚΗ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
Advisor: Καρράς, Ιωάννης
Keywords: κίνητρα, motivation;μαθητές Ρομά, Roma students;παιχνίδια, games;παραμύθια, fairy tales
Issue Date: 23-Sep-2017
Abstract: Ο σκοπός αυτής της έρευνας ήταν να προσελκύσει το ενδιαφέρον των μαθητών Ρομά με σκοπό να συμμετέχουν στο μάθημα και να αποκτήσουν μεγαλύτερη επιτυχία στην εκμάθηση των Αγγλικών στο Ελληνικό Δημοτικό σχολείο εφαρμόζοντας μία καινοτόμα μέθοδο με τη χρήση παιχνιδιών και παραμυθιών. Μια διερευνητική μελέτη πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 27 μαθητών Ρομά που αποτελούσαν τα δύο τμήματα της Τετάρτης τάξης Δημοτικού σχολείου, οι οποίοι χωρίστηκαν σε πειραματικό τμήμα και τμήμα παρακολούθησης. Η προσέγγιση που υιοθετήθηκε βασίστηκε στις αρχές του Κοινωνικού Δομισμού και της Συνεργατικής Μάθησης και πραγματοποιήθηκε σε τρία στάδια (πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την διδακτική παρέμβαση) χρησιμοποιώντας ποσοτικά αλλά κυρίως ποιοτικά εργαλεία έρευνας(ερωτηματολόγια, συνεντεύξεις, ομαδική συζήτηση, παρατήρηση, διαγωνίσματα). Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η τεχνική που εφαρμόστηκε βελτίωσε σημαντικά την συμμετοχή των μαθητών και το ενδιαφέρον τους για το μάθημα καθώς και την αποτελεσματική ικανότητα συνεργασίας. Επίσης, τα ευρήματα παρείχαν αποδείξεις ότι οι μαθητές που υποβλήθηκαν στην προτεινόμενη μέθοδο παρουσίασαν υψηλότερη απόδοση και βελτιωμένη αυτοπεποίθηση ότι μπορούν να τα καταφέρουν. Δημιουργήθηκε ένα ενδιαφέρον, απαλλαγμένο από άγχος μαθησιακό περιβάλλον που προσέλκυσε τους μαθητές Ρομά, αποδείχτηκε αποτελεσματικό και κέρδισε την υποστήριξη των μαθητών.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΕΑΠ Final Dissertation.pdfΔιπλωματική Εργασία4.69 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.