Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32108
Title: Η ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΩΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΣΤΟ ΕΑΠ
Authors: ΛΟΥΤΣΟΥ, ΖΑΦΕΙΡΙΑ
Advisor: ΜΟΥΖΑΚΗΣ, ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
Keywords: συναισθηματική νοημοσύνη;emotional intelligence;εξ αποστάσεως εκπαίδευση;distance learning;επικοινωνία;communication
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Οι ραγδαίες εξελίξεις σε όλους τους τομείς της σημερινής κοινωνίας δημιουργούν μια νέα ανάγκη προσαρμογής σε ένα ανταγωνιστικό εκπαιδευτικό περιβάλλον που δημιουργείται αναμφισβήτητα στη χώρα μας. Αυτή τη νέα ανάγκη έρχονται να εκπληρώσουν τα ευέλικτα και καινοτόμα προγράμματα Εξ Αποστάσεως Σπουδών. Οι φοιτητές που εισάγονται στα εκπαιδευτικά προγράμματα του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου, έρχονται αντιμέτωποι με έναν διαφορετικό τρόπο διδασκαλίας, σε σύγκριση με τον παραδοσιακό τρόπο που εφαρμόζεται στα συμβατικά πανεπιστήμια, με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, διαφορετική εκπαιδευτική φιλοσοφία και νέους τρόπους διδασκαλίας και μάθησης. Σκοπός της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι η διερεύνηση της συναισθηματικής νοημοσύνης του Καθηγητή-Συμβούλου ως παράγοντα βελτίωσης της επικοινωνίας του με τους φοιτητές στα προγράμματα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Για το σκοπό της εργασίας πραγματοποιήθηκε έρευνα με συνδυασμό ποσοτικής και ποιοτικής μεθόδου. Ως ερευνητικά εργαλεία επιλέχθηκαν και χρησιμοποιήθηκαν το ερωτηματολόγιο και η συνέντευξη. Το δείγμα αποτέλεσαν 52 φοιτητές του μεταπτυχιακού προγράμματος «Σπουδές στην εκπαίδευση» του ΕΑΠ. Τα αποτελέσματα έδειξαν πως η συναισθηματική νοημοσύνη έχει σημαντικό ρόλο στην επικοινωνία, καθώς το ότι δεν υπάρχει φυσική επαφή κάνει τα προγράμματα αυτά ιδιαίτερα και οι φοιτητές χρειάζονται, πέρα από απλή μετάδοση γνώσεων, καθοδήγηση και συναισθηματική υποστήριξη.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΛΟΥΤΣΟΥ ΖΑΦΕΙΡΙΑΣ.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής'1.34 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.