Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/39413
Title: ΟΙ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΤΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΟΥ Ε.Α.Π. ΓΙΑ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΓΡΑΠΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
Authors: Ρεντίφης, Γεράσιμος
metadata.dc.contributor.advisor: Καλογρίδη, Σοφία
Keywords: Διά Βίου Μάθηση, Εκπαίδευση Ενηλίκων, διαχείριση χρόνου, γραπτές εργασίες
Issue Date: 23-Sep-2018
Abstract: Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια αυξανόμενη αναγνώριση της αξίας του χρόνου στη βιβλιογραφία. Ο χρόνος είναι μια έννοια ανελαστική. Το ρολόι δεν μπορεί να γίνει πιο αργό ή πιο γρήγορο. Συνεπώς δεν μπορούμε να διαχειριστούμε τον ίδιο το χρόνο, αλλά την ανθρώπινη δραστηριότητα σε σχέση με αυτόν. Η διαχείριση του χρόνου αναφέρεται στις δραστηριότητες εκείνες, οι οποίες αφορούν την αποτελεσματική αξιοποίηση του χρόνου, προκειμένου να ενισχυθεί η παραγωγικότητα και να μειωθεί το άγχος. Ο σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να αναφερθούν οι αρχές, τα εργαλεία και οι τεχνικές διαχείρισης του χρόνου στην εκπόνηση γραπτών εργασιών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Συγκεκριμένα η εργασία στοχεύει να διερευνήσει τις αντιλήψεις των μεταπτυχιακών φοιτητών του Ε.Α.Π. ως προς τη χρησιμότητα που έχει η διαχείριση χρόνου κατά την εκπόνηση των γραπτών τους εργασιών. Ειδικότερα διερευνάται: α) Ο βαθμός που οι εκπαιδευόμενοι του Ε.Α.Π. χρησιμοποιούν τις βασικές αρχές διαχείρισης χρόνου κατά τη διάρκεια εκπόνησης γραπτών εργασιών. β) Η αντίληψη των εκπαιδευομένων του Ε.Α.Π. για τη συμβολή που έχει η διαχείριση χρόνου στη βαθμολογική επίδοση των γραπτών εργασιών γ) Η θέση των εκπαιδευόμενων του Ε.Α.Π. για την αξία της επιμόρφωσης σε ζητήματα διαχείρισης χρόνου κατά την εκπόνηση των γραπτών εργασιών. Στο πλαίσιο της έρευνας τονίζεται η αναγκαιότητα εφαρμογής της διαχείρισης του χρόνου, αφού η έλλογη διαχείριση θα οδηγήσει τους εκπαιδευόμενους στην εφαρμογή στρατηγικών αυτο-ρυθμιζόμενης μάθησης, να κατανοήσουν τις δεξιότητες που είναι χρήσιμο να αξιοποιούν δημιουργικά και να αναλαμβάνουν τις απαραίτητες εκείνες πρωτοβουλίες για την καλλιέργειά τους. Οι εκπαιδευόμενοι διαχειρίζοντας ορθά το χρόνο τους λαμβάνουν μέρος στην ενεργητική διαδικασία της μάθησης, οριοθετούν τους στόχους, αξιοποιούν γόνιμα τις εμπειρίες τους, διαμορφώνουν ένα παραγωγικό περιβάλλον μελέτης και με επιτυχία αξιοποιούν τους διαθέσιμους πόρους αναστοχαζόμενοι τους εκπαιδευτικούς τους στόχους.
Appears in Collections:ΕΚΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΤΕΛΙΚΟ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΡΕΝΤΙΦΗΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής948.87 kBRDF XMLView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.