Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/45861
Title: Στρατηγική επικοινωνίας και επικοινωνιακή ικανότητα Δημοτικών Κοινωφελών Επιχειρήσεων. Μελέτη περίπτωσης: Η Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση «ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ ΚΑΒΑΛΑΣ»
Authors: Τσολιαρίδου, Ιωάννα
metadata.dc.contributor.advisor: Μυλωνά, Ιφιγένεια
Keywords: Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση;Public Benefit Organization;Θεωρία και στρατηγική επικοινωνίας;communication strategy;Μέσα Επικοινωνίας;communication media;πολιτιστικές δραστηριότητες;cultural activities;έρευνα κοινού;audience research;επικοινωνιακή ικανότητα;communication skills;μη κερδοσκοπικός οργανισμός;non-profit organization
Issue Date: 17-May-2020
Abstract: Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η στρατηγική επικοινωνίας των Δημοτικών Κοινωφελών Επιχειρήσεων, καθώς και η ανάδειξη του θεσμικού πλαισίου που τις διέπει. Η ανάλυση αυτή διαμορφώνεται μέσα από την παρουσίαση της θεωρίας της επικοινωνίας και την παρουσίαση της ιδιαίτερης νομικής φύσης των Δημοτικών Επιχειρήσεων. Ως μελέτη περίπτωσης έχει επιλεγεί μια Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση, η «ΔΗΜΩΦΕΛΙΑ ΚΑΒΑΛΑΣ». Η συγκεκριμένη επιχείρηση αποτελεί μια επιχείρηση με πλούσια πολιτιστική δράση. Κρίθηκε σκόπιμο να παρουσιαστεί η διοικητική οργάνωση της επιχείρησης για την καλύτερη κατανόηση των αντικειμένων εργασίας της επιχείρησης. Τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των μέσων επικοινωνίας της επιχείρησης έπονται της ανωτέρω ανάλυσης. Για την ανάλυση της στρατηγικής επικοινωνίας της επιχείρησης, έχουν επιλεγεί τρεις πολιτιστικές δραστηριότητες, το «Πανεπιστήμιο Παιδιών», οι Χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις του 2018, καθώς και το Διεθνές φεστιβάλ Cosmopolis. Η έρευνα κοινού έχει ως αντικείμενο τον βαθμό ικανοποίησης και ενημέρωσης των κατοίκων της πόλης της Καβάλας σε σχέση με το Διεθνές φεστιβάλ Cosmopolis. Βασικά ερευνητικά ερωτήματα που ζητεί η εν λόγω έρευνα να απαντήσει είναι: τι ζητούν οι κάτοικοι της Καβάλας για την πόλη τους; Πως θέλουν να υλοποιείται το φεστιβάλ; Είναι ικανοποιημένοι από τις προσφερόμενες παροχές του φεστιβάλ; Η έρευνα διεξήχθη μέσω ενός ερωτηματολογίου, το οποίο διανεμήθηκε διαδικτυακά, με την βοήθεια του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, σε όλες τις κοινωνικές ομάδες της πόλης. Επιπλέον τρεις διαδικτυακές εφημερίδες ανάρτησαν την εν λόγω έρευνα. Στην έρευνα αυτήν απάντησαν 228 ερωτώμενοι, οι οποίοι απαντώντας στις 18 ερωτήσεις του ερωτηματολογίου, ανέδειξαν τον βαθμό ικανοποίησης και ενημέρωσης τους σε σχέση με το φεστιβάλ.
Appears in Collections:ΔΠΜ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
133915_Τσολιαρίδου_Ιωάννα.pdfΚύριο σώμα διπλωματικής εργασίας2.75 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.