ΝΕΥΡΟΓΛΩΣΣΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ (NLP) ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

NEUROLINGUISTIC PROGRAMMING (NLP) AND LEARNING THEORIES OF MATHS (Αγγλική)

  1. MSc thesis
  2. Δημητρέλου, Κωνσταντία
  3. Μεταπτυχιακές Σπουδές στα Μαθηματικά (ΜΣΜ)
  4. 23 Σεπτεμβρίου 2017 [2017-09-23]
  5. Ελληνικά
  6. 118
  7. Βλάμος , Παναγιώτης
  8. Βλάμος , Παναγιώτης | Παπαδόπουλος , Βασίλειος
  9. Νευρογλωσσικός Προγραμματισμός | Θεωρίες Μάθησης | Γνωσιακή Επιστήμη | Νευροεπιστήμες | Μαθηματικά
  10. 9
  11. 38
  12. Περιέχει : Εικόνες - Πίνακες - Διαγράμματα
    • Στην παρούσα εργασία επιχειρείται η παρουσίαση των παραδοσιακών Θεωριών Μάθησης των Μαθηματικών και της εξέλιξής τους μετά το 1960, όπου η Γνωσιακή Επιστήμη και οι Νευροεπιστήμες εμφανίζονται δυναμικά και κερδίζουν διαρκώς έδαφος στην εκπαίδευση. Επίσης γίνεται η παρουσίαση ενός μοντέλου μάθησης , του Νευρο-Γλωσσικού Προγραμματισμού (Neuro-Linguistic Programming, NLP), το οποίο εμφανίζεται σε όλους τους τομείς που στηρίζονται στην επικοινωνία και τη μάθηση μέσω αυτής. Στην εισαγωγική ενότητα της εργασίας, παρουσιάζεται μια σύντομη ανασκόπηση της Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας και των βασικών ψυχολογικών θεωριών και γίνεται αναφορά στις βασικές θεωρίες μάθησης των Μαθηματικών, με επισήμανση στις διαφορές, τις ομοιότητες και τα ενδεχόμενα κενά που αφήνουν. Στο 2ο κεφάλαιο, το αντικείμενο είναι η Γνωσιακή Επιστήμη , οι Νευροεπιστήμες και η Νευροεκπαίδευση. Γίνεται αναφορά των βασικών εννοιών που απαιτούνται, των δομών του ανθρώπινου εγκέφαλου και των μεθοδολογιών νευροαπεικόνισης. Επίσης περιγράφονται αυτές οι μέθοδοι, στα πλαίσια της διδασκαλίας και της μάθησης , στα Μαθηματικά. Στο 3ο κεφάλαιο, περιγράφεται το μοντέλο του Νευρο – Γλωσσικού Προγραμματισμού. Γίνεται αναφορά στις ρίζες , την εξέλιξή του, τις βασικές αρχές και τη σύνδεσή του με την εκπαίδευση. Η εφαρμογή του στην διδασκαλία και τη μάθηση των Μαθηματικών , δεν είναι ευρέως διαδεδομένη ακόμα, αλλά έχουν γίνει κάποιες μελέτες και έρευνες στο πεδίο αυτό, οι οποίες αναφέρονται. Στο 4ο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα συμπεράσματα που προκύπτουν.
    • In this research work there is a presentation of traditional theories of Maths learning and their development after the 1960 , when the Cognitive Science and Neuroscience appear and become popular in education . There is also a presentation of a learning model , the Neurolinguistic Programming (NLP) , which is appearing to all sectors that based in communication and learning through this platform. The introduction of this work presents a brief review of Educational Psychology and the basic psychological theories with reference to the basic theories of Maths learning, labelling the differences , similarities and the possible gaps they leave. The second chapter refers to the Cognitive Science , the Neurosciences and Neuroeducation . Reference is made to the necessary concepts , the structures of human brain and the methodologies of neuroimaging . These methods are described within the framework of Maths teaching and learning. The third chapter describes the Neurolinguistic Programming model . Reference is made to its roots , development , basic principles and its connection to education . Its implementation to Maths teaching and learning is still not widely known , but there have been some studies and surveys which are mentioned . In the fourth chapter there is a brief review of the research work and the conclusions drawn from this.
  13. Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.