Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-8 of 8 (Search time: 0.158 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2016The Role of Social Media in MarketingΜΑΡΓΕΤΗ, ΜΑΡΙΑ
Oct-2016Marketing strategies for Life Insurance contracts in the times of economic crisis in GreeceΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
Oct-2016Η οργάνωση και η επικοινωνιακή πολιτική των εκδηλώσεων «Πρέσπεια» του Οργανισμού Πολιτιστικών Εκδηλώσεων Πρεσπών Φλώρινας την περίοδο 2010 - 2015 εν μέσω οικονομικής κρίσης.ΚΑΡΙΚΑ, ΔΗΜΗΤΡΑ
Oct-2016Η Γεννάδειος Βιβλιοθήκη στον 21ο αιώνα. Μια επικοινωνιακή προσέγγιση της Ιστορικής Βιβλιοθήκης στη νέα εποχή της τεχνολογίας και της πληροφορίας.ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΜΑΡΙΑ
Oct-2016Τα κτήρια των μουσείων ως μέσο επικοινωνίας και εργαλείο μάρκετινγκ στο διεθνές πολιτιστικό πεδίο.ΚΗΠΟΥΡΓΟΥ, ΕΛΙΣΑΒΕΤ
Oct-2016Στρατηγικό Τουριστικό Σχέδιο Μάρκετινγκ- Μελέτη Περίπτωσης: Περιφέρεια ΚρήτηςΣΤΑΓΑΚΗ, ΓΕΩΡΓΙΑ
Sep-2016Στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ για την ανάπτυξη του χορευτικού τουρισμού στον Δήμο ΠατρέωνΚαρλής, Αγαθάγγελος
Oct-2016Χρήση των ΤΠΕ (Τεχνολογιών Πληροφόρησης & Επικοινωνίας) και ειδικότερα των ΜΚΔ(Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης) καθώς και των Ιστοσελίδων Ταξιδιωτικής Πληροφόρησης από τους Έλληνες ηλικίας 45 – 65 ετών για την οργάνωση των τουριστικών τους ταξιδιώνΤΑΚΙΑΔΗΣ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ