Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 18 (Search time: 0.574 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
23-Sep-2017Εναλλακτικές εκθέσεις στα μουσεία ως εργαλείο επικοινωνιακής προσέγγισης του κοινού: Το παράδειγμα του Victoria & Albert MuseumΚοκκίνη, Πηνελόπη
30-Sep-2017ΤΑ ΠΕΡΙΕΦΕΡΕΙΑΚΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΩΣ ΜΟΧΛΟΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ: ΤΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ "ΜΑΝΩΛΗΣ ΚΑΛΟΜΟΙΡΗΣ" ΣΤΗ ΣΑΜΟ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΑΝΑΣΥΣΤΑΣΗΣΡΟΥΣΣΟΥ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ
2-Sep-2017Investigation of the factors affecting the mobile services usage. The case of Greece and Cyprus.Dimitrios, Konios
Oct-2016Η οργάνωση και η επικοινωνιακή πολιτική των εκδηλώσεων «Πρέσπεια» του Οργανισμού Πολιτιστικών Εκδηλώσεων Πρεσπών Φλώρινας την περίοδο 2010 - 2015 εν μέσω οικονομικής κρίσης.ΚΑΡΙΚΑ, ΔΗΜΗΤΡΑ
3-Sep-2017Οι στρατηγικές του μίγματος επικοινωνίας των επιχειρήσεων λιανικής πώλησης ηλεκτρονικών ειδώνΚάββαλος, Ιωάννης
3-Sep-2017Οικοδομώντας τη βέλτιστη στρατηγική για την υπέρβαση των εμποδίων στη συγκρότηση κοινής Ευρωπαϊκής αμυντικής δομής. Εισηγήσεις επί της επικοινωνιακής προσέγγισης που απαιτείται για την επίτευξη της ελληνικής συναίνεσης στην υλοποίηση Κοινής Ευρωπαϊκής Άμυνας.Γαλαζούλας, Ξενοφών
15-Sep-2017Effective Sales Communication Strategies and Tactics in Retail: the Case of IKEA IoanninaZacharis, Christodoulos
2-Sep-2017Η ανάπτυξη ενός διαδικτυακού συστήματος υποστήριξης αποφάσεων για την αυτόματη βελτιστοποίηση ενός συνόλου διαφημιστικών καναλιών προώθησης βασισμένο σε αλγορίθμους γραμμικού προγραμματισμού της επιχειρησιακής έρευναςΚούτρας, Γεώργιος
Oct-2016Η Γεννάδειος Βιβλιοθήκη στον 21ο αιώνα. Μια επικοινωνιακή προσέγγιση της Ιστορικής Βιβλιοθήκης στη νέα εποχή της τεχνολογίας και της πληροφορίας.ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΜΑΡΙΑ
Oct-2016Τα κτήρια των μουσείων ως μέσο επικοινωνίας και εργαλείο μάρκετινγκ στο διεθνές πολιτιστικό πεδίο.ΚΗΠΟΥΡΓΟΥ, ΕΛΙΣΑΒΕΤ