Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-6 of 6 (Search time: 0.026 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
30-Sep-2017Αύξηση των Απευθείας Κρατήσεων και Ενίσχυση του Branding των Ξενοδοχείων 3* έως 5* της Ελλάδας, με τη Χρήση του Διαδικτύου. Μελέτη Περίπτωσης των Ξενοδοχείων της Περιφέρειας Κρήτης.Λιόγκα, Ελένη
30-Sep-2018Πλατφόρμες Κοινωνικής Δικτύωσης και Τουρισμός: Ψηφιακό Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων στον Βόλο του Νομού ΜαγνησίαςΓερμάνη, Γαρουφαλλιά
30-Sep-2018Η τουριστική προβολή των Ελληνικών Περιφερειακών Αυτοδιοικήσεων στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Η περίπτωση της Αττικής και της Κεντρικής ΜακεδονίαςΤσουφλίδης, Δημήτριος
30-Sep-2017Τέμπη: Η Κοιλάδα των Θεών - Destination Marketing για τον Δήμο ΤεμπώνΠανάγος, Δημήτρης
22-Sep-2019Η επίδραση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στην συμπεριφορά των τουριστών με στόχο την επιλογή ενός Ελληνικού τουριστικού προορισμού.Μικέ, Βασιλική
29-Sep-2019Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και Τουρισμός: Τα κίνητρα, η τουριστική απόφαση και η περίπτωση του Instagram.Ζωζωνάκη, Αργυρώ