Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 51 (Search time: 0.089 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
30-Sep-2017Αύξηση των Απευθείας Κρατήσεων και Ενίσχυση του Branding των Ξενοδοχείων 3* έως 5* της Ελλάδας, με τη Χρήση του Διαδικτύου. Μελέτη Περίπτωσης των Ξενοδοχείων της Περιφέρειας Κρήτης.Λιόγκα, Ελένη
30-Sep-2018Πλατφόρμες Κοινωνικής Δικτύωσης και Τουρισμός: Ψηφιακό Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων στον Βόλο του Νομού ΜαγνησίαςΓερμάνη, Γαρουφαλλιά
30-Sep-2018Η κρουαζιέρα ως μοχλός τουριστικής ανάπτυξης της πόλης του ΠειραιάΒερναρδάκη, Φωτεινή Νικολέττα
30-Sep-2017Θρησκευτικός Τουρισμός ως μοχλός ανάπτυξης. Μελέτη περίπτωσης: η πόλη της ΘεσσαλονίκηςΚαμπουράκη, Καθολική
30-Sep-2017Ιατρικός Τουρισμός:Παρούσα Κατάσταση και Προοπτικές Ανάπτυξης στη ΘεσσαλονίκηΑκρίτας, Θοδωρής
13-May-2018Ξενοδοχειακή βιωσιμότητα: Εφαρμογή πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης στον ελληνικό ξενοδοχειακό κλάδοΣερπάνου, Ιφιγένεια
Oct-2016Στρατηγική κ Χρηματοοικονομική Ανάλυση μιας εταιρείας Tour Operator Wholesalers - Special Tours Wholesalers ΕΠΕΛΕΩΝΙΔΑΣ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
30-Sep-2017Η εκπαίδευση στις τουριστικές επιχειρήσεις ως φορέας που προάγει την τουριστική ανάπτυξηΧριστακοπούλου, Κωνσταντίνα
30-Sep-2018Η τουριστική προβολή των Ελληνικών Περιφερειακών Αυτοδιοικήσεων στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Η περίπτωση της Αττικής και της Κεντρικής ΜακεδονίαςΤσουφλίδης, Δημήτριος
30-Sep-2017Τέμπη: Η Κοιλάδα των Θεών - Destination Marketing για τον Δήμο ΤεμπώνΠανάγος, Δημήτρης