Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 12 (Search time: 0.118 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
Oct-2016Η οργάνωση και η επικοινωνιακή πολιτική των εκδηλώσεων «Πρέσπεια» του Οργανισμού Πολιτιστικών Εκδηλώσεων Πρεσπών Φλώρινας την περίοδο 2010 - 2015 εν μέσω οικονομικής κρίσης.ΚΑΡΙΚΑ, ΔΗΜΗΤΡΑ
Oct-2016Η Γεννάδειος Βιβλιοθήκη στον 21ο αιώνα. Μια επικοινωνιακή προσέγγιση της Ιστορικής Βιβλιοθήκης στη νέα εποχή της τεχνολογίας και της πληροφορίας.ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΜΑΡΙΑ
14-May-2017«Οι Δημοτικές Βιβλιοθήκες ως Πολιτιστικοί Οργανισμοί: Το νέο ¨πρόσωπο¨ της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Αλεξανδρούπολης και το κοινό της.»Νομικού, Δέσποινα
14-May-2017Παραδοσιακές και νέες επικοινωνιακές στρατηγικές στον σύγχρονο ελληνικό κινηματογράφο.Μπαμπιονιτάκη, Θεοδοσία
Oct-2016Τα κτήρια των μουσείων ως μέσο επικοινωνίας και εργαλείο μάρκετινγκ στο διεθνές πολιτιστικό πεδίο.ΚΗΠΟΥΡΓΟΥ, ΕΛΙΣΑΒΕΤ
3-Sep-2017Οικοδομώντας τη βέλτιστη στρατηγική για την υπέρβαση των εμποδίων στη συγκρότηση κοινής Ευρωπαϊκής αμυντικής δομής. Εισηγήσεις επί της επικοινωνιακής προσέγγισης που απαιτείται για την επίτευξη της ελληνικής συναίνεσης στην υλοποίηση Κοινής Ευρωπαϊκής Άμυνας.Γαλαζούλας, Ξενοφών
2-Sep-2017Η ανάπτυξη ενός διαδικτυακού συστήματος υποστήριξης αποφάσεων για την αυτόματη βελτιστοποίηση ενός συνόλου διαφημιστικών καναλιών προώθησης βασισμένο σε αλγορίθμους γραμμικού προγραμματισμού της επιχειρησιακής έρευναςΚούτρας, Γεώργιος
2-Sep-2017Μοντελοποίηση μιας χοάνης "Inbound" μάρκετινγκ: Ποιό είναι το μοντέλο που περιγράφει καλύτερα τη συμπεριφορά και την επίδραση των μεταβλητών που επηρεάζουν την μετατροπή των «υποψήφιων» πελατών σε τελικούς πελάτες σε κάθε επίπεδο της χοάνης;Ψαθόπουλος, Πέτρος
4-Sep-2009Στρατηγικό μάρκετινγκ Νομού ΈβρουΔούκας, Δημοσθένης
Sep-2016Στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ για την ανάπτυξη του χορευτικού τουρισμού στον Δήμο ΠατρέωνΚαρλής, Αγαθάγγελος