Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 26 (Search time: 0.143 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
30-Sep-2017Το διαδίκτυο ως μέσο επικοινωνίας και πολιτιστικής, τουριστικής προβολής. Η προβολή του Δήμου Βόλου από τις ηλεκτρονικές σελίδες της Κεντρικής Διοίκησης και της Τοπικής ΑυτοδιοίκησηςΕυστρατιάδης, Γεώργιος
30-Sep-2017«Διερεύνηση αντιλήψεων φοιτητών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου ως προς την επικοινωνία με τον Καθηγητή-Σύμβουλο στις Θεματικές Ενότητες ΦΥΕ 14, ΚΦΕ 60, ΕΛΠ 11 και ΕΚΠ 51».ΠΑΠΑΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ
30-Sep-2017Η Ολογραφική Τεχνολογία στους Πολιτιστικούς ΟργανισμούςΓΚΟΥΜΑΣ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
30-Oct-2017Οίνος, Επικοινωνία και Πολιτιστική Ανάπτυξη.Το νησί της Κεφαλονιάς.Μαρκάτου, Δήμητρα
16-Sep-2017«Επικοινωνία Καθηγητή-Συμβούλου και φοιτητών στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Έρευνα σε τρία διαφορετικά μεταπτυχιακά προγράμματα.»Τερζής, Ελευθέριος Χρήστος
Oct-2016Κατάρτιση αρχικού σχεδίου μάρκετινγκ και πρόταση εμπορικής επωνυμίας, σχεδιασμός δημιουργικού προγράμματος των αρχικών ενεργειών προβολής (πρώτα γεγονότα και δημοσιότητα).Περίπτωση πολιτιστικού οργανισμού 'ΔΙΑΖΩΜΑ' για την ανάδειξη του ευρύτερου χώρου του Ασκληπιείου της ΕπιδαύρουΑΛΕΥΡΑ, ΘΕΟΔΩΡΑ
2008Σχεδιασμός Μαθημάτων και Αναλυτικών Προγραμμάτων για την Διδασκαλία της Γαλλικής ΓλώσσαςΒήχου, Μαρίνα; Λαχλού, Σοφία
2008Γενικές Αρχές Μάνατζμεντ, Τουριστική Νομοθεσία και Οργάνωση Εργοδοτικών και Συλλογικών ΦορέωνΔιονυσοπούλου, Παναγιώτα
30-Sep-2017Επικοινωνία φοιτητών/τριών και Κ-Σ στην ΑεξΑΕ: Απόψεις πρωτοετών φοιτητών/τριών του ΕΑΠ σε Προγράμματα Σπουδών με εξαμηνιαίες Θεματικές Ενότητες.Νάτσιου, Θεοδώρα-Μαρία
3-Sep-2017Οικοδομώντας τη βέλτιστη στρατηγική για την υπέρβαση των εμποδίων στη συγκρότηση κοινής Ευρωπαϊκής αμυντικής δομής. Εισηγήσεις επί της επικοινωνιακής προσέγγισης που απαιτείται για την επίτευξη της ελληνικής συναίνεσης στην υλοποίηση Κοινής Ευρωπαϊκής Άμυνας.Γαλαζούλας, Ξενοφών