Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-19 of 19 (Search time: 0.106 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
Oct-2016Χρήση των ΤΠΕ (Τεχνολογιών Πληροφόρησης & Επικοινωνίας) και ειδικότερα των ΜΚΔ(Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης) καθώς και των Ιστοσελίδων Ταξιδιωτικής Πληροφόρησης από τους Έλληνες ηλικίας 45 – 65 ετών για την οργάνωση των τουριστικών τους ταξιδιώνΤΑΚΙΑΔΗΣ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
Sep-2016Στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ για την ανάπτυξη του χορευτικού τουρισμού στον Δήμο ΠατρέωνΚαρλής, Αγαθάγγελος
Oct-2016Στρατηγικό Τουριστικό Σχέδιο Μάρκετινγκ- Μελέτη Περίπτωσης: Περιφέρεια ΚρήτηςΣΤΑΓΑΚΗ, ΓΕΩΡΓΙΑ
2016The Role of Social Media in MarketingΜΑΡΓΕΤΗ, ΜΑΡΙΑ
Oct-2016Marketing strategies for Life Insurance contracts in the times of economic crisis in GreeceΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
7-May-2017Υπηρεσίες ηλεκτρονικής τραπεζικής με έμφαση στο Ψηφιακό Marketing.Bότση, Κωνσταντίνα
2-Sep-2017Μοντελοποίηση μιας χοάνης "Inbound" μάρκετινγκ: Ποιό είναι το μοντέλο που περιγράφει καλύτερα τη συμπεριφορά και την επίδραση των μεταβλητών που επηρεάζουν την μετατροπή των «υποψήφιων» πελατών σε τελικούς πελάτες σε κάθε επίπεδο της χοάνης;Ψαθόπουλος, Πέτρος
14-May-2017«Οι Δημοτικές Βιβλιοθήκες ως Πολιτιστικοί Οργανισμοί: Το νέο ¨πρόσωπο¨ της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Αλεξανδρούπολης και το κοινό της.»Νομικού, Δέσποινα
13-May-2018Το Branding ως εργαλείο Marketing για την Ανάπτυξη των Ξενοδοχείων: Μελέτη Περίπτωσης Ξενοδοχεία 5* της Περιφερειακής Ενότητας Αττικής.Καρβέλης, Ιωάννης