Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-18 of 18 (Search time: 0.173 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2-Sep-2017Μοντελοποίηση μιας χοάνης "Inbound" μάρκετινγκ: Ποιό είναι το μοντέλο που περιγράφει καλύτερα τη συμπεριφορά και την επίδραση των μεταβλητών που επηρεάζουν την μετατροπή των «υποψήφιων» πελατών σε τελικούς πελάτες σε κάθε επίπεδο της χοάνης;Ψαθόπουλος, Πέτρος
Oct-2016Στρατηγικό Τουριστικό Σχέδιο Μάρκετινγκ- Μελέτη Περίπτωσης: Περιφέρεια ΚρήτηςΣΤΑΓΑΚΗ, ΓΕΩΡΓΙΑ
Sep-2016Στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ για την ανάπτυξη του χορευτικού τουρισμού στον Δήμο ΠατρέωνΚαρλής, Αγαθάγγελος
3-Sep-2017Οι στρατηγικές του μίγματος επικοινωνίας των επιχειρήσεων λιανικής πώλησης ηλεκτρονικών ειδώνΚάββαλος, Ιωάννης
Oct-2016Χρήση των ΤΠΕ (Τεχνολογιών Πληροφόρησης & Επικοινωνίας) και ειδικότερα των ΜΚΔ(Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης) καθώς και των Ιστοσελίδων Ταξιδιωτικής Πληροφόρησης από τους Έλληνες ηλικίας 45 – 65 ετών για την οργάνωση των τουριστικών τους ταξιδιώνΤΑΚΙΑΔΗΣ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
15-Sep-2017Effective Sales Communication Strategies and Tactics in Retail: the Case of IKEA IoanninaZacharis, Christodoulos
23-Sep-2017Εναλλακτικές εκθέσεις στα μουσεία ως εργαλείο επικοινωνιακής προσέγγισης του κοινού: Το παράδειγμα του Victoria & Albert MuseumΚοκκίνη, Πηνελόπη
30-Sep-2017ΤΑ ΠΕΡΙΕΦΕΡΕΙΑΚΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΩΣ ΜΟΧΛΟΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ: ΤΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ "ΜΑΝΩΛΗΣ ΚΑΛΟΜΟΙΡΗΣ" ΣΤΗ ΣΑΜΟ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΑΝΑΣΥΣΤΑΣΗΣΡΟΥΣΣΟΥ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ