Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-17 of 17 (Search time: 0.118 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
Oct-2016Τρόπος προβολής των δράσεων των πολιτιστικών συλλόγων του νομού ΚαβάλαςΦΑΡΙΝΑ, ΣΟΥΛΤΑΝΑ
Oct-2016Τα κτήρια των μουσείων ως μέσο επικοινωνίας και εργαλείο μάρκετινγκ στο διεθνές πολιτιστικό πεδίο.ΚΗΠΟΥΡΓΟΥ, ΕΛΙΣΑΒΕΤ
3-Sep-2017Οικοδομώντας τη βέλτιστη στρατηγική για την υπέρβαση των εμποδίων στη συγκρότηση κοινής Ευρωπαϊκής αμυντικής δομής. Εισηγήσεις επί της επικοινωνιακής προσέγγισης που απαιτείται για την επίτευξη της ελληνικής συναίνεσης στην υλοποίηση Κοινής Ευρωπαϊκής Άμυνας.Γαλαζούλας, Ξενοφών
15-Sep-2017Effective Sales Communication Strategies and Tactics in Retail: the Case of IKEA IoanninaZacharis, Christodoulos
24-Sep-2017Η Στρατηγική Επικονωνίας και οι τρόποι προσέγγισης του κοινού μέσω εκπαιδευτικών προγραμμάτων: η περίπτωση του Ελληνικού Παιδικού ΜουσείουΚούρου, Νεκταρία-Βασιλική
30-Sep-2017Επικοινωνία φοιτητών/τριών και Κ-Σ στην ΑεξΑΕ: Απόψεις πρωτοετών φοιτητών/τριών του ΕΑΠ σε Προγράμματα Σπουδών με εξαμηνιαίες Θεματικές Ενότητες.Νάτσιου, Θεοδώρα-Μαρία
30-Sep-2017«Διερεύνηση αντιλήψεων φοιτητών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου ως προς την επικοινωνία με τον Καθηγητή-Σύμβουλο στις Θεματικές Ενότητες ΦΥΕ 14, ΚΦΕ 60, ΕΛΠ 11 και ΕΚΠ 51».ΠΑΠΑΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ