Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-20 of 83 (Search time: 0.02 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
Oct-2016ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ: ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙΚΟΛΙΟΠΟΥΛΟΥ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ
Sep-2016Στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ για την ανάπτυξη του χορευτικού τουρισμού στον Δήμο ΠατρέωνΚαρλής, Αγαθάγγελος
30-Sep-2018Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη: Η εφαρμογή της στις τουριστικές επιχειρήσεις και η επίδρασή της στο δυνητικό τουρίσταΒιτζηλαίου, Μαρία
29-Sep-2018Η Χρηματοδότηση των Τραπεζών στον Ελληνικό ΤουρισμόΜπαρώνα, Δήμητρα
30-Sep-2018Ο ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑΑΓΓΕΛΑΚΗ, ΣΟΥΛΤΑΝΑ
29-Sep-2019Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και Τουρισμός: Τα κίνητρα, η τουριστική απόφαση και η περίπτωση του Instagram.Ζωζωνάκη, Αργυρώ
20-Jul-2019Τουριστικά γραφεία και νέες τεχνολογίες. Πως συνδέονται και πως ανταποκρίνονται οι πελάτεςΚΟΝΤΟΥ, ΕΥΗ
29-Sep-2019Η σημασία της διοργάνωσης των Mega Αθλητικών Events για τον τουρισμό και την οικονομία της διοργανώτριας πόλης: η περίπτωση των Παράκτιων Μεσογειακών Αγώνων του 2019 στην ΠάτραΔούρος, Αθανάσιος
30-Sep-2018ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΝΟΜΟΥ ΗΜΑΘΙΑΣ, Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΕΙΔΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥΜπουλά, Ανατολή
Oct-2016Οι νέες διαδικτυακές εταιρίες "συμμετοχικής οικονομίας" και πως αυτές επηρεάζουν τους όρους της κατανάλωσης και του ανταγωνισμού στην τουριστική βιομηχανία. Ωφέλειες, κίνδυνοι και μελλοντικές τάσεις. Εστίαση στην εταιρία AIRBNBΡΟΥΣΙΔΟΥ, ΜΑΡΙΑ