Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-15 of 15 (Search time: 0.053 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
3-Sep-2017Οι στρατηγικές του μίγματος επικοινωνίας των επιχειρήσεων λιανικής πώλησης ηλεκτρονικών ειδώνΚάββαλος, Ιωάννης
Oct-2016Χρήση των ΤΠΕ (Τεχνολογιών Πληροφόρησης & Επικοινωνίας) και ειδικότερα των ΜΚΔ(Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης) καθώς και των Ιστοσελίδων Ταξιδιωτικής Πληροφόρησης από τους Έλληνες ηλικίας 45 – 65 ετών για την οργάνωση των τουριστικών τους ταξιδιώνΤΑΚΙΑΔΗΣ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
30-Sep-2017Το στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ για την προώθηση του εναλλακτικού τουρισμού ως εργαλείο για τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη :Η περίπτωση των ΘερμοπυλώνΜπουζαμανούδη, Ευαγγελία
30-Sep-2017Ανάλυση στρατηγικής Μάρκετινγκ των μεγαλύτερων αεροπορικών εταιριών του Περσικού κόλπουΦΡΑΓΚΟΥ, ΜΑΡΙΑ
23-Sep-2017Εναλλακτικές εκθέσεις στα μουσεία ως εργαλείο επικοινωνιακής προσέγγισης του κοινού: Το παράδειγμα του Victoria & Albert MuseumΚοκκίνη, Πηνελόπη