Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 96 (Search time: 0.031 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
28-Sep-2019Επικοινωνιακή στρατηγική πολιτιστικού οργανισμού. Η περιοδική έκθεση του Εθνικού Ιστορικού Μουσείου «Με φορεσιές ενός παλιού καιρού…» (Μάρτιος-Ιούνιος 2018).Κατσιμάρδου, Ρεγγίνα
28-Sep-2019Ψηφιακά μέσα επικοινωνίας και Θεατρικοί Οργανισμοί: Η χρήση της διαδικτυακής επικοινωνίας από τα Κρατικά και τα Δημοτικά Θέατρα της Ελλάδας.Ζιάγκα, Άννα
2008Σχεδιασμός Μαθημάτων και Αναλυτικών Προγραμμάτων για την Διδασκαλία της Γαλλικής ΓλώσσαςΒήχου, Μαρίνα; Λαχλού, Σοφία
2008Γενικές Αρχές Μάνατζμεντ, Τουριστική Νομοθεσία και Οργάνωση Εργοδοτικών και Συλλογικών ΦορέωνΔιονυσοπούλου, Παναγιώτα
3-Sep-2017Οικοδομώντας τη βέλτιστη στρατηγική για την υπέρβαση των εμποδίων στη συγκρότηση κοινής Ευρωπαϊκής αμυντικής δομής. Εισηγήσεις επί της επικοινωνιακής προσέγγισης που απαιτείται για την επίτευξη της ελληνικής συναίνεσης στην υλοποίηση Κοινής Ευρωπαϊκής Άμυνας.Γαλαζούλας, Ξενοφών
30-Oct-2017Οίνος, Επικοινωνία και Πολιτιστική Ανάπτυξη.Το νησί της Κεφαλονιάς.Μαρκάτου, Δήμητρα
30-Sep-2017Η Ολογραφική Τεχνολογία στους Πολιτιστικούς ΟργανισμούςΓΚΟΥΜΑΣ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
30-Sep-2017Το διαδίκτυο ως μέσο επικοινωνίας και πολιτιστικής, τουριστικής προβολής. Η προβολή του Δήμου Βόλου από τις ηλεκτρονικές σελίδες της Κεντρικής Διοίκησης και της Τοπικής ΑυτοδιοίκησηςΕυστρατιάδης, Γεώργιος
30-Sep-2017Επικοινωνία φοιτητών/τριών και Κ-Σ στην ΑεξΑΕ: Απόψεις πρωτοετών φοιτητών/τριών του ΕΑΠ σε Προγράμματα Σπουδών με εξαμηνιαίες Θεματικές Ενότητες.Νάτσιου, Θεοδώρα-Μαρία
Oct-2016Κατάρτιση αρχικού σχεδίου μάρκετινγκ και πρόταση εμπορικής επωνυμίας, σχεδιασμός δημιουργικού προγράμματος των αρχικών ενεργειών προβολής (πρώτα γεγονότα και δημοσιότητα).Περίπτωση πολιτιστικού οργανισμού 'ΔΙΑΖΩΜΑ' για την ανάδειξη του ευρύτερου χώρου του Ασκληπιείου της ΕπιδαύρουΑΛΕΥΡΑ, ΘΕΟΔΩΡΑ