Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 11 (Search time: 0.093 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
6-Sep-2015The impact of consumer’s interactions in social media on brand awareness and purchase intention: The case of mobile phone brands in the Greek marketΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ, ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
4-Sep-2016Η σημασία του social media marketing για την επιχείρηση.ΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ, ΗΛΙΑΣ
Oct-2016Ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην απόφαση των τουριστών για την επίσκεψη ενός προορισμού: Η περίπτωση των ΙωαννίνωνΑΥΔΙΚΟΥ, ΜΑΡΙΑ
Oct-2016Σχεδιασμός & Υλοποίηση Συστήματος E-Recruitment με μηχανισμό αξιολόγησης προσωπικότητας των υποψηφίωνΚΟΛΟΚΟΥΡΗ, ΚΑΝΕΛΛΑ
25-Sep-2016Τα κοινωνικά δίκτυα στην εκπαίδευση ενηλίκωνΤΣΙΟΝΑΡΑ, ΡΟΔΑΝΘΗ
4-May-2015Motives of Positive Word-of-Mouth Communication through Social Media.ΚΥΡΑΤΖΗ, ΜΑΡΙΑ
Oct-2016Διαδίκτυο και πολιτιστική επικοινωνία: Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο προσέλκυσης κοινούΣΩΤΗΡΙΟΥ, ΑΛΕΞΙΑ
Oct-2016Ο Ψηφιακός Φάκελος Μαθητή ως εργαλείο αξιολόγησης στη συμπληρωματική εξ αποστάσεως εκπαίδευση και η συμβολή του στη βελτίωση της μαθησιακής πορείας του μαθητή και στη γνωστική αυτονομία τουΣΤΑΦΥΛΑ, ΦΩΤΕΙΝΗ
Oct-2016Η συμβολή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην προβολή και ανάπτυξη των τουριστικών επιχειρήσεων. Έρευνα της χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις ξενοδοχειακές μονάδες και τα τουριστικά γραφεία της πόλης της Θεσσαλονίκης.ΔΟΥΚΑΣ, ΦΩΤΙΟΣ
15-May-2016The impact of Social Media on Consumer BehaviourMachaira, Maria; Μαχαίρα, Μαρία