Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 13 (Search time: 0.115 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
6-Sep-2015The impact of consumer’s interactions in social media on brand awareness and purchase intention: The case of mobile phone brands in the Greek marketΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ, ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
4-Sep-2016Η σημασία του social media marketing για την επιχείρηση.ΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ, ΗΛΙΑΣ
Oct-2016Ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην απόφαση των τουριστών για την επίσκεψη ενός προορισμού: Η περίπτωση των ΙωαννίνωνΑΥΔΙΚΟΥ, ΜΑΡΙΑ
Oct-2016Σχεδιασμός & Υλοποίηση Συστήματος E-Recruitment με μηχανισμό αξιολόγησης προσωπικότητας των υποψηφίωνΚΟΛΟΚΟΥΡΗ, ΚΑΝΕΛΛΑ
25-Sep-2016Τα κοινωνικά δίκτυα στην εκπαίδευση ενηλίκωνΤΣΙΟΝΑΡΑ, ΡΟΔΑΝΘΗ
4-May-2015Motives of Positive Word-of-Mouth Communication through Social Media.ΚΥΡΑΤΖΗ, ΜΑΡΙΑ
15-May-2016The impact of Social Media on Consumer BehaviourMachaira, Maria; Μαχαίρα, Μαρία
Oct-2016Η χρησιμοποίηση των Κοινωνικών Μέσων ως εργαλείο μάρκετινγκ για νεοφυείς επιχειρήσεις-Η Ελληνική περίπτωσηΔΟΥΛΗΓΕΡΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Oct-2016Διαδίκτυο και πολιτιστική επικοινωνία: Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο προσέλκυσης κοινούΣΩΤΗΡΙΟΥ, ΑΛΕΞΙΑ
2-Sep-2017"Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και ο ρόλος τους στην τουριστική βιομηχανία"ΣΠΙΤΑ, ΜΑΡΙΑ