Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 30 (Search time: 0.132 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
30-Sep-2017Θρησκευτικός Τουρισμός ως μοχλός ανάπτυξης. Μελέτη περίπτωσης: η πόλη της ΘεσσαλονίκηςΚαμπουράκη, Καθολική
30-Sep-2017Αύξηση των Απευθείας Κρατήσεων και Ενίσχυση του Branding των Ξενοδοχείων 3* έως 5* της Ελλάδας, με τη Χρήση του Διαδικτύου. Μελέτη Περίπτωσης των Ξενοδοχείων της Περιφέρειας Κρήτης.Λιόγκα, Ελένη
30-Sep-2017Τέμπη: Η Κοιλάδα των Θεών - Destination Marketing για τον Δήμο ΤεμπώνΠανάγος, Δημήτρης
30-Sep-2017Οι δυνατότητες ανάπτυξης της περιφερειακής ενότητας Έβρου ως προορισμού εναλλακτικών μορφών τουρισμού. Βιωσιμότητα και δίκτυο τοπικών συνεργασιών.ΤΣΟΛΑΚΙΔΗΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Oct-2016Η Ελλάδα ως τόπος προσέλκυσης ξένων κινηματογραφικών παραγωγών. Οικονομικές και κοινωνικές διαστάσεις της περιόδου 1950-2015ΣΑΚΚΑΣ, ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
3-Sep-2017Η επίδραση του τουρισμού σε παράγοντες της Εθνικής Οικονομίας και του Αεροπορικού Κλάδου. Η περίπτωση της Ελλάδος και της Aegean Airlines 2007-2015Παρασκευάς, Γεώργιος
3-Sep-2017Digital media as a marketing tool for small independent hotelsEVANGELOU, EVANGELOU
31-Mar-2016“Qualifications and abilities of the personnel as an element of development of a competitive tourism business.” (Building dynamic capabilities in the tourism business)ΓΚΙΚΑ, ΑΣΗΜΙΝΑ
Oct-2016Ανάπτυξη Εναλλακτικών Μορφών Τουρισμού. Μελέτη Περίπτωσης Περιφερειακής Ενότητας ΡοδόπηςΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Oct-2016Χρήση των ΤΠΕ (Τεχνολογιών Πληροφόρησης & Επικοινωνίας) και ειδικότερα των ΜΚΔ(Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης) καθώς και των Ιστοσελίδων Ταξιδιωτικής Πληροφόρησης από τους Έλληνες ηλικίας 45 – 65 ετών για την οργάνωση των τουριστικών τους ταξιδιώνΤΑΚΙΑΔΗΣ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ