Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 25 (Search time: 0.023 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
30-Sep-2017Αύξηση των Απευθείας Κρατήσεων και Ενίσχυση του Branding των Ξενοδοχείων 3* έως 5* της Ελλάδας, με τη Χρήση του Διαδικτύου. Μελέτη Περίπτωσης των Ξενοδοχείων της Περιφέρειας Κρήτης.Λιόγκα, Ελένη
30-Sep-2018Πλατφόρμες Κοινωνικής Δικτύωσης και Τουρισμός: Ψηφιακό Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων στον Βόλο του Νομού ΜαγνησίαςΓερμάνη, Γαρουφαλλιά
30-Sep-2018Η τουριστική προβολή των Ελληνικών Περιφερειακών Αυτοδιοικήσεων στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Η περίπτωση της Αττικής και της Κεντρικής ΜακεδονίαςΤσουφλίδης, Δημήτριος
Oct-2016Η οργάνωση και η επικοινωνιακή πολιτική των εκδηλώσεων «Πρέσπεια» του Οργανισμού Πολιτιστικών Εκδηλώσεων Πρεσπών Φλώρινας την περίοδο 2010 - 2015 εν μέσω οικονομικής κρίσης.ΚΑΡΙΚΑ, ΔΗΜΗΤΡΑ
Oct-2016Αξιοποίηση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στην Εκπαίδευση Ενηλίκων– Βιβλιογραφική ΕπισκόπησηΚΟΝΤΟΠΟΔΗ, ΕΛΠΙΔΑ
30-Sep-2017Τέμπη: Η Κοιλάδα των Θεών - Destination Marketing για τον Δήμο ΤεμπώνΠανάγος, Δημήτρης
Oct-2016Τα Social Media ως αναπόσπαστο κομμάτι της επικοινωνιακής στρατηγικής και του μάρκετινγκ. Συγκριτική μελέτη του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) και του Κυπριακού Οργανισμού Τουρισμού (ΚΟΤ).ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ, ΑΔΡΙΑΝΗ
9-Sep-2018Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης: Η νέα τάση στο marketing και η επίδραση του στη συμπεριφορά του καταναλωτή.Vantaraki, Magdalini
9-Sep-2018Η Αποτελεσματικότητα των Social Media ως Στρατηγικό Εργαλείο του Μάρκετινγκ και η Επίδρασή τους στην Προβολή μιας Μάρκας.Goida, Christina
21-May-2017Επιχειρηματική Ευφυΐα και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης: Μια κριτική επισκόπηση της υφιστάμενης βιβλιογραφίας και των μελλοντικών ερευνητικών κατευθύνσεωνΓιώτη, Ελένη