Skip navigation
Home
Help
Language
English
Ελληνικά
Sign on to:
My Apothesis
Search
Search:
All of Apothesis
Δημοσιεύσεις / Ερευνητική Δραστηριότητα
ΕΑΠ
Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών (Σ.Α.Σ.)
Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών (Σ.Ε.Τ.)
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας (Σ.Θ.Ε.Τ.)
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών (Σ.Κ.Ε.)
Τεχνικά Κείμενα
Χωρίς τίτλο
for
Current filters:
Title
Author
Advisor
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Advisor
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 18 (Search time: 0.103 seconds).
previous
1
2
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
23-Sep-2017
Εναλλακτικές εκθέσεις στα μουσεία ως εργαλείο επικοινωνιακής προσέγγισης του κοινού: Το παράδειγμα του Victoria & Albert Museum
Κοκκίνη, Πηνελόπη
30-Sep-2017
ΤΑ ΠΕΡΙΕΦΕΡΕΙΑΚΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΩΣ ΜΟΧΛΟΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ: ΤΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ "ΜΑΝΩΛΗΣ ΚΑΛΟΜΟΙΡΗΣ" ΣΤΗ ΣΑΜΟ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΑΝΑΣΥΣΤΑΣΗΣ
ΡΟΥΣΣΟΥ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ
2-Sep-2017
Investigation of the factors affecting the mobile services usage. The case of Greece and Cyprus.
Dimitrios, Konios
Oct-2016
Η οργάνωση και η επικοινωνιακή πολιτική των εκδηλώσεων «Πρέσπεια» του Οργανισμού Πολιτιστικών Εκδηλώσεων Πρεσπών Φλώρινας την περίοδο 2010 - 2015 εν μέσω οικονομικής κρίσης.
ΚΑΡΙΚΑ, ΔΗΜΗΤΡΑ
3-Sep-2017
Οι στρατηγικές του μίγματος επικοινωνίας των επιχειρήσεων λιανικής πώλησης ηλεκτρονικών ειδών
Κάββαλος, Ιωάννης
3-Sep-2017
Οικοδομώντας τη βέλτιστη στρατηγική για την υπέρβαση των εμποδίων στη συγκρότηση κοινής Ευρωπαϊκής αμυντικής δομής. Εισηγήσεις επί της επικοινωνιακής προσέγγισης που απαιτείται για την επίτευξη της ελληνικής συναίνεσης στην υλοποίηση Κοινής Ευρωπαϊκής Άμυνας.
Γαλαζούλας, Ξενοφών
15-Sep-2017
Effective Sales Communication Strategies and Tactics in Retail: the Case of IKEA Ioannina
Zacharis, Christodoulos
2-Sep-2017
Η ανάπτυξη ενός διαδικτυακού συστήματος υποστήριξης αποφάσεων για την αυτόματη βελτιστοποίηση ενός συνόλου διαφημιστικών καναλιών προώθησης βασισμένο σε αλγορίθμους γραμμικού προγραμματισμού της επιχειρησιακής έρευνας
Κούτρας, Γεώργιος
Oct-2016
Η Γεννάδειος Βιβλιοθήκη στον 21ο αιώνα. Μια επικοινωνιακή προσέγγιση της Ιστορικής Βιβλιοθήκης στη νέα εποχή της τεχνολογίας και της πληροφορίας.
ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΜΑΡΙΑ
Oct-2016
Τα κτήρια των μουσείων ως μέσο επικοινωνίας και εργαλείο μάρκετινγκ στο διεθνές πολιτιστικό πεδίο.
ΚΗΠΟΥΡΓΟΥ, ΕΛΙΣΑΒΕΤ
Discover
Author
1
Bότση, Κωνσταντίνα
1
Dimitrios, Konios
1
Zacharis, Christodoulos
1
ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΜΑΡΙΑ
1
Γαλαζούλας, Ξενοφών
1
ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
1
Κάββαλος, Ιωάννης
1
ΚΑΡΙΚΑ, ΔΗΜΗΤΡΑ
1
Καρλής, Αγαθάγγελος
1
ΚΗΠΟΥΡΓΟΥ, ΕΛΙΣΑΒΕΤ
.
next >
Subject
11
Μάρκετινγκ
5
Communication
4
Επικοινωνία
2
Communication Strategy
2
Library
2
Social Media
2
Tourism
2
Βιβλιοθήκη
2
Τουρισμός
2
Φεστιβάλ
.
next >
Date issued
10
2017
8
2016