Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/54536
Title: “ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ SARS-CoV 2 ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟ ΣΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΠΛΗΘΥΣΜΟ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
Authors: ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ
metadata.dc.contributor.advisor: ΓΚΟΡΕΖΗΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Keywords: ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ;ΠΑΝΔΗΜΙΑ-ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΙ;ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ;ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ
Issue Date: 26-Sep-2021
Abstract: Την σημερινή εποχή οι άνθρωποι έχουν στην διάθεση τους ποικίλα μέσα άντλησης πληροφοριών. Στην κοινωνία της πληροφορίας όπου έχουν εισέλθει στην καθημερινότητά μας οι νέες τεχνολογίες επικοινωνιών και πληροφορικής η πληροφορία θεωρείται ένα πολύτιμο αγαθό η οποία βοηθά τα άτομα να λάβουν ορθολογικές αποφάσεις. Τα άτομα επίσης γνωρίζουν ότι η κατάσταση της υγείας τους εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από αυτούς, και συνεπώς αναζητούν κάθε είδους πληροφορία προκειμένου να προάγουν το επίπεδο υγείας τους. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον λοιπόν παρουσιάζει η υγειονομική συμπεριφορά των πολιτών σε μια περίοδο μάλιστα όπου η ανθρωπότητα πλήττεται από την πανδημία του Sars-CoV 2 η οποία ήδη έχει προκαλέσει το θάνατο εκατομμύριων ανθρώπων. Σκοπός της παρούσας εργασίας, είναι να μελετήσουμε την πληροφοριακή υγειονομική συμπεριφορά των πολιτών όσον αφορά ζητήματα που αφορούν την πανδημία του Sars-CoV2 και τον εμβολιασμό. Επιπλέον θα εξετάσουμε, αν διάφορες δημογραφικές μεταβλητές όπως η ηλικία και το μορφωτικό επίπεδο επηρεάζουν τη πληροφοριακή παιδεία αλλά και τις ανάγκες ενημέρωσης. Βάση των αποτελεσμάτων της έρευνας το μορφωτικό επίπεδο επηρεάζει την πληροφοριακή παιδεία ενώ και η ηλικία έχει στατιστικά σημαντική επίδραση στην κλίμακα φόβου για την πανδημία του Sars- CoV2. Αντίθετα η ηλικία δεν ασκεί στατιστικά σημαντική επίδραση στην πληροφοριακή υγειονομική συμπεριφορά.
Supervisor: Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΔΜΥ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΙΟΥNΙΟΣ.pdf1.47 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons