Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/53648
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSkordoulis, Konstantinos-
dc.contributor.authorKaproulias, Sotirios-
dc.date.accessioned2021-10-17T11:06:15Z-
dc.date.available2021-10-17T11:06:15Z-
dc.date.issued2021-09-25-
dc.identifier.urihttps://apothesis.eap.gr/handle/repo/53648-
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία αναφέρεται στον σχεδιασμό και την εφαρμογή ενός διαθεματικού διδακτικού σεναρίου βασισμένο στην μέθοδο project το οποίο ενσωματώνει και τις τέσσερεις γνωστικές περιοχές της εκπαίδευσης STEM. Το διδακτικό σενάριο αυτό καθοδηγείται από τις αρχές της διερευνητικής μάθησης και της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας. Ακολουθεί επίσης τα βήματα του μηχανικού σχεδιασμού με σκοπό να οδηγήσει τους μαθητές στην ανάπτυξη δεξιοτήτων πολύτιμων στους πολίτες του μέλλοντος γνωστές και ως δεξιότητες του 21ου αιώνα. Το διδακτικό σενάριο εφαρμόστηκε σε μια ομάδα μαθητών της πρώτης τάξης του λυκείου μέσα από τον σχεδιασμό και την κατασκευή ενός προφυλακτήρα αυτοκινήτου για την ελαχιστοποίηση της ώθησης και της μέγιστης δύναμης σε μια σύγκρουση. Οι μαθητές χρησιμοποίησαν το λογισμικό Tracker Video Analysis Software σε όλη τη διάρκεια της εργασίας τους για μελετήσουν τις συγκρούσεις του προφυλακτήρα τους και να βελτιώσουν την απόδοσή του.el_GR
dc.format.mediumΗλεκτρονικό Αρχείο - Digital Fileel_GR
dc.language.isoΕλληνικά-elel_GR
dc.publisherΕλληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open Universityel_GR
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectPjBLel_GR
dc.subjectSTEMel_GR
dc.subjectPBLel_GR
dc.subjectEDPel_GR
dc.subjectTrackerel_GR
dc.titleΣχεδιασμός και κατασκευή ενός προφυλακτήρα αυτοκινήτου - Ένα διδακτικό σενάριο στη μέθοδο Projectel_GR
dc.typeΔιπλωματική Εργασία / Postgraduate Dissertationel_GR
dc.title.titlelatinDesign and Construction of a car bumper through the Problem Based Learning Educational Modelel_GR
dc.description.abstractlatinThis thesis refers to designing and implementing a trans-disciplinary lesson plan using the Project Based Learning educative model, which integrates all four fields of STEM education. This lesson plan is directed by the concepts of inquiry learning and promotes collaborative learning. In addition, it follows the steps of engineering design process, in order to lead students to develop skills, considered essential for future workforce and future citizens and known as 21st century skills. This lesson plan was actualized with a group of students attending 1st grade of Senior High School and was implemented through designing and constructing an automobile bumper for minimizing impulse and peak force occurring during an impact. The students used Tracker Video Analysis Software all through their project to test the efficiency of their designs during impacts, in order to enhance their performance.el_GR
dc.bibliography.number49el_GR
dc.audienceKFEDEel_GR
dc.coverage.pages85el_GR
dc.coverage.references5el_GR
dc.coverage.appendixes0el_GR
dc.description.other0el_GR
Appears in Collections:ΚΦΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
112890_Kaproulias_Sotirios.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής2.49 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons