Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/52947
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΚάβουρα, Ανδρονίκη-
dc.contributor.authorΑκριβοπούλου, Μαρία-
dc.date.accessioned2021-10-07T11:51:26Z-
dc.date.available2021-10-07T11:51:26Z-
dc.date.issued2021-09-26-
dc.identifier.urihttps://apothesis.eap.gr/handle/repo/52947-
dc.description.abstractΤο μέγεθος της υφιστάμενης υγειονομικής κρίσης του Covid-19, που έπληξε την παγκόσμια κοινότητα εδώ και ενάμισι χρόνο, καταδεικνύει ότι βρισκόμαστε σε μια μεταβατική περίοδο με πολλές αλλαγές σε όλα τα επίπεδα, πολιτικό, οικονομικό, κοινωνικό, υγειονομικό και πολλώ δε μάλλον πολιτισμικό, αφού ο πολιτισμός είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με την κοινωνία, πηγάζει μέσα από αυτή και αποτελεί έκφρασή της. Οι πολιτιστικοί οργανισμοί παγκοσμίως προσπάθησαν να προσαρμοστούν με γρήγορους ρυθμούς στη νέα πραγματικότητα που επέβαλε τη χρήση του διαδικτύου ως το βασικότερο εργαλείο επικοινωνίας με το κοινό. Τα μουσεία, ανταποκρινόμενα στον κοινωνικό τους ρόλο, προκειμένου να ανακουφίσουν το κοινό από τις επιπτώσεις του εγκλεισμού, λόγω της καραντίνας που είχε επιβληθεί, κινητοποιήθηκαν στην πλειοψηφία τους άμεσα, μεταφέροντας μεγάλο μέρος των δραστηριοτήτων τους στο διαδίκτυο. Το πλήθος των δράσεων και η δημιουργικότητα ήταν τα κύρια χαρακτηριστικά της δραστηριότητάς τους, που αποτυπώθηκε στις ιστοσελίδες τους και κυρίως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η αξιοποίηση των δυνατοτήτων που προσφέρουν το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ως βασικοί παράγοντες συμμετοχικής επικοινωνίας των μουσείων, παρουσιάζεται περισσότερο αναγκαία και επιτακτική από ποτέ, προκειμένου να ενεργοποιήσουν τη συμμετοχή του κοινού, να πραγματοποιήσουν τους στόχους τους και να εξασφαλίσουν τη βιωσιμότητά τους στη ραγδαία μεταβαλλόμενη περίοδο που διανύουμε, η οποία θα μας επηρεάσει μακροπρόθεσμα. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει την επικοινωνιακή πολιτική που ακολούθησε το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Κρήτης κατά τα διαστήματα αναστολής της λειτουργίας του και το βαθμό προσαρμογής του στη νέα πραγματικότητα, προκειμένου να καλύψει τις ιδιαίτερες ανάγκες του κοινού, να διατηρήσει τη σημαντικότητά του και να εξασφαλίσει τη βιωσιμότητα του.el_GR
dc.format.mediumΗλεκτρονικό Αρχείο - Digital Fileel_GR
dc.language.isoΕλληνικά-elel_GR
dc.publisherΕλληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open Universityel_GR
dc.relationΟι Διαστάσεις των Πολιτιστικών Φαινομένων. Τόμος Β. Πολιτιστικό Πλαίσιο / Αθανασοπούλου Α. κ.α.el_GR
dc.relationΠολιτιστική Οικονομία και Χορηγίες: Οικονομική Διαχείριση και Ανάπτυξη Πολιτισμικών Μονάδων / Γκαντζιάς Γ. & Κορρές Γ.el_GR
dc.relationΠολιτιστική Επικοινωνία. Τόμος Α. Αρχές και Μέθοδοι Επικοινωνίας / Καστόρας Σ.el_GR
dc.relationΟικονομία του Πολιτισμού. Τόμος Β. Πόροι / Γλύτση Ε. & Κορρές Γ.el_GR
dc.relationΟικονομία του Πολιτισμού. Τόμος Α. Οικονομική Διαχείριση / Κορρές Γ.el_GR
dc.relationΓενικές Αρχές Μάνατζμεντ, Τουριστική Νομοθεσία και Οργάνωση Εργοδοτικών και Συλλογικών Φορέων. Τόμος Α. Γενικές Αρχές Μάνατζμεντ / Κουτούζης Μ.el_GR
dc.relationΠολιτιστική Επικοινωνία. Τόμος Β. Μέσα Επικοινωνίας / Μακρή Α. κ.α.el_GR
dc.relationΟι Διαστάσεις των Πολιτιστικών Φαινομένων. Τόμος Α. Εισαγωγή στον Πολιτισμό / Πασχαλίδης Γρ. & Χαμπούρη-Ιωαννίδουel_GR
dc.relationΠολιτιστική Πολιτική και Διοίκηση: Πολιτιστική Διαχείριση / Χαμπούρη-Ιωαννίδου κ.α.el_GR
dc.subjectCovid-19el_GR
dc.subjectΜουσείο Φυσικής Ιστορίας Κρήτηςel_GR
dc.subjectΕπικοινωνίαel_GR
dc.subjectΔιαδίκτυοel_GR
dc.subjectΜέσα Κοινωνικής Δικτύωσηςel_GR
dc.titleΕπικοινωνιακή πολιτική του πανεπιστημιακού Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Κρήτης σε περίοδο υγειονομικής κρίσης (covid-19)el_GR
dc.typeΔιπλωματική Εργασία / Postgraduate Dissertationel_GR
dc.title.titlelatinCommunication policy of the University Museum of Natural History of Crete in health crisis (covid-19)el_GR
dc.description.abstractlatinThe magnitude of the current Covid-19 health crisis, which has hit the world community for a year and a half, shows that we are in a period of transition with many changes at all levels, political, economic, social, health and much more cultural, since Culture is inextricably linked to the society, it springs from it and it becomes its expression. Cultural organizations worldwide have tried to adapt rapidly to the new reality imposed by using the Internet as the main communication tool with the public. Museums, responding to their social role in order to relieve the public from the effects of the quarantine due to the lockdown that had been imposed, mobilized in their majority immediately, transferring much of their activities to the internet. The multitude of actions and creativity were the main features of their activity, which was captured on their websites and mainly on social media. The development of the opportunities offered by the internet and social media, as key factors in the participatory communication of museums, is more necessary and imperative than ever, in order to activate public participation, to achieve their goals and ensure their sustainability in the rapidly changing period we are going through, which will affect us in a long term. The purpose of this paper is to investigate the communication policy followed by the Natural History Museum of Crete during the periods of suspension of its operation and the degree of adaptation to the new reality, in order to fulfil the special needs of the public, to maintain its importance and ensure its sustainability.el_GR
dc.bibliography.number64el_GR
dc.audienceΔιοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων / ΔΠΜ61el_GR
dc.coverage.pages93el_GR
dc.coverage.references37el_GR
dc.coverage.appendixes1el_GR
dc.description.otherΕικόνες και σχήματαel_GR
dc.contributor.advisor1Κάβουρα, Ανδρονίκη-
dc.contributor.advisor2Μυλωνά, Ιφιγένεια-
Appears in Collections:ΔΠΜ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Α.Μ.124879_ΑΚΡΙΒΟΠΟΥΛΟΥ_ΜΑΡΙΑ.pdf1.82 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.