Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/51912
Title: Η Οικονομική Στρατηγική του Κλάδου της Φιλοξενίας: Τα Κανάλια Μάρκετινγκ και η Προοπτική του "Franchising"
Authors: Νικολαΐδου, Σοφία
metadata.dc.contributor.advisor: Τσιρίκας, Αθανάσιος
Keywords: Leasing, franchise, contract management, hotel chain, marketing channels
Issue Date: 12-Sep-2021
Abstract: Το αντικείμενο αυτής της ανάλυσης εστιάζει στην οικονομική στρατηγική που ακολουθεί ο κλάδος της φιλοξενίας, ενώ αναφέρεται ακόμα στα κανάλια μάρκετινγκ που έχουν υιοθετηθεί από τις ξενοδοχειακές μονάδες. Είναι αλήθεια ότι η πανδημία δημιούργησε νέα δεδομένα και τάσεις στους ταξιδιώτες και τις επιλογές που θα κάνουν από τώρα και στο εξής. Ακόμα, τα ξενοδοχεία πρέπει να προσαρμοστούν στη νέα κατάσταση και να υιοθετήσουν τα κατάλληλα μέτρα για να μην χάνουν άλλο πολύτιμο χρόνο για την ανάπτυξή τους. Γενικά, υπάρχουν δύο διαφορετικοί τύποι ξενοδοχειακών εταιρειών: οι εταιρείες κληρονομιάς και οι εταιρείες διαχείρισης. Οι πρώτες συγκεντρώνουν την ιδιοκτησία πολλών ξενοδοχείων και οι δεύτερες βασίζουν την επιχείρησή τους στη διαχείριση ή τη λειτουργία των ξενοδοχείων. Από αυτήν την άποψη, αναφέρεται ότι οι συμβατικές σχέσεις προσανατολίζονται κυρίως σε τρεις τύπους συμφωνιών: α) τη μίσθωση β) τη διαχείριση και γ) τη δικαιόχρηση. Η στρατηγική που θα ακολουθήσει κάθε ξενοδοχειακή μονάδα εξαρτάται από πολλούς παράγοντες που είναι ζωτικής σημασίας κατά την εξέταση των υφιστάμενων παραμέτρων. Επιπροσθέτως, η ξενοδοχειακή βιομηχανία είναι κυκλική και ευαίσθητη στη συμπεριφορά της οικονομίας και στις κοινωνικές και πολιτικές συνθήκες και είναι ιδιαίτερα ευαίσθητη στις συνθήκες της αγοράς, καθώς σε περιόδους οικονομικής κρίσης, αυτές οι δαπάνες δεν μπορούν να μειωθούν εύκολα. Μεταξύ άλλων λόγων, αυτό συμβαίνει επειδή είναι απαραίτητο να διατηρηθούν τα ποιοτικά πρότυπα για να διατηρηθεί η κατηγοριοποίηση των ξενοδοχείων στην αγορά, σύμφωνα με τα τομεακά τεχνικά πρότυπα που ρυθμίζουν τον ξενοδοχειακό τομέα, αν και, ένας από τους κύριους αντίκτυπους είναι αυτός της εποχικότητας, λόγω της μεταβλητότητας στην ποιότητα της υπηρεσίας.
Supervisor: Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
134357_ΝΙΚΟΛΑΙΔΟΥ_ΣΟΦΙΑ.pdf946.72 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons