Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/51711
Title: « Εκμετάλλευση των γαλλικών τηλεοπτικών σειρών διαθέσιμων στην πλατφόρμα «Netflix» με σκοπό να ενισχυθεί η διδακτική του προφορικού λόγου σε μια τάξη γαλλικών ως ξένη γλώσσα »
Authors: ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ, ΕΙΡΗΝΗ
metadata.dc.contributor.advisor: Τσακνάκη, Ολυμπία
Keywords: γαλλικές τηλεοπτικές σειρές;κίνητρο;παιδαγωγικό πρότζεκτ;κατανόηση προφορικού λόγου;παραγωγή προφορικού λόγου
Issue Date: 11-Sep-2021
Abstract: Αυτή την στιγμή, ο κόσμος βρίσκεται σε συνεχή εξέλιξη. Η κοινωνία μας χαρακτηρίζεται από την αφθονία του τεχνολογικού υλικού παντού γύρω μας. Διαπιστώνουμε πολλές αλλαγές γύρω μας και φυσικά διαπιστώνουμε πολλές αλλαγές και στον τομέα της εκμάθησης ξένων γλωσσών όπως η γαλλική γλώσσα. Αυτή την καινούργια πραγματικότητα την συναντούμε, επίσης, και στην τάξη εκμάθησης των γαλλικών ως ξένη γλώσσα. Πολλές νέες μέθοδοι, που έχουν εφευρεθεί, χρησιμοποιούνται μέσα στην τάξη, με σκοπό να κάνουν το μάθημα των ξένων γλωσσών πιο ενδιαφέρον και να δώσουν επιπλέον κίνητρο στους μαθητές. Ο μαθητής αποτελεί πλέον το κέντρο της εκμάθησης μιας ξένης γλώσσας μέσα στην τάξη. «Ο μαθητής έχει γίνει ο φορέας της διαδικασίας της εκμάθησης. » (Cuq traduit par nous, 2003 : 21) Για τον λόγο αυτό, οι διδάσκοντες βρίσκονται σε διαρκή αναζήτηση ούτως ώστε να δώσουν το βάρος στην βελτίωση των ικανοτήτων των μαθητών τους χρησιμοποιώντας πρωτότυπα μέσα, τα οποία θα χρησιμοποιηθούν μέσα στην τάξη, όπως η προβολή τηλεοπτικών γαλλικών σειρών. Ένα τέτοιο μέσο για την διδασκαλία/εκμάθηση της γαλλικής ως ξένης γλώσσας αποτελεί η χρήση των γαλλικών τηλεοπτικών σειρών. Μπορούμε να βρούμε αυτές τις σειρές στις πλατφόρμες σειρών και ταινιών όπως η πλατφόρμα « Netflix » που έχει ως λειτουργία, την εμπορική εκμετάλλευση και τη διανομή ταινιών και τηλεοπτικών σειρών στους τηλεθεατές. Ως εκ τούτου, η εργασία μας θα ερευνήσει την χρήση των γαλλικών τηλεοπτικών σειρών μέσα στην τάξη των γαλλικών ως ξένη γλώσσα και τον αντίκτυπο που μπορούν να έχουν στην πρόοδο των ικανοτήτων στους διδασκομένους μας και πιο συγκεκριμένα στην βελτίωση της κατανόησης και της παραγωγής του προφορικού λόγου σε μια τάξη ενήλικων μαθητών. Αυτό το νέο μέσο, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί στην τάξη, θα εξερευνηθεί και η έρευνα που θα πραγματοποιήσουμε αποσκοπεί στο να επισημάνουμε το θεωρητικό πλαίσιο αναφορικά με αυτή την χρήση και την πρωταρχική θέση του προοφορικού λόγου. Επιπροσθέτως, θα πραγματοποιήσουμε ένα παιδαγωγικό σχέδιο μέσα στην τάξη με τους ενήλικες διδασκόμενους μας. Θα παρουσιάσουμε όλες τις λεπτομέρειες σχετικά με αυτό την συνθετική εργασία στην τάξη. Κατόπιν, θα παρουσιάσουμε ένα ερωτηματολόγιο το οποίο υποβάλαμε σε συναδέλφους καθηγητές και θα αναλύσουμε τις απαντήσεις τους βγάζοντας συμπεράσματα. Στην συνέχεια διεξάγαμε συνεντεύξεις σε συναδέλφους διδάσκοντες ούτως ώστε να αποκομίσουμε πολλά συμπεράσματα απαραίτητα για την έρευνα μας. Διαπιστώσαμε ότι η εισαγωγή των τηλεοπτικών γαλλικών σειρών μπορεί να ενδυναμώσει την διδακτική του προφορικού λόγου και θα μπορούσε να προσφέρει περισσότερο κίνητρο για την βελτίωση του προφορικού λόγου.
Appears in Collections:ΓΑΛ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Memoire Alexopoulou Eirini pdf.pdf3.17 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.