Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/51591
Title: Οι στάσεις των μαθητών της Ε τάξης του δημοτικού σχολείου σχετικά με την χρήση της πλατφόρμας ασύγχρονης διδασκαλίας Open Eclass στην εκμάθηση της γαλλικής ως ξένης γλώσσας: Μελέτη περίπτωσης
Authors: Παπαδογαμβράκη, Καλλιόπη
metadata.dc.contributor.advisor: Κρυστάλλη, Πηνελόπη
Keywords: Eclass;Ηλεκτρονική τάξη;Enseignement à distance;Εξ' αποστάσεως εκπαίδευση;Autonomie;Αυτονομία;Autoévaluation;Αυτοαξιολόγηση;Motivation;κίνητρα;Ecole Primaire;Δημοτικό Σχολείο;FLE
Issue Date: 11-Sep-2021
Abstract: Στη σημερινή εποχή, η σχέση των νέων με τις ΤΠΕ και η εξοικείωσή τους με τα διάφορα ψηφιακά εργαλεία αποτελεί μια αδιαμφισβήτητη πραγματικότητα. Επιπλέον, διάφορες επιστημονικές έρευνες έχουν αποδείξει τη θετική συμβολή των νέων τεχνολογιών στον εμπλουτισμό και τη διευκόλυνση οποιασδήποτε διδασκαλίας, καθώς και τη συμβολή τους στην ανάπτυξη πολλαπλών δεξιοτήτων στους μαθητές. Σε αυτό το πλαίσιο, προτείναμε σε μαθητές μας της ΣΤ τάξης να παρακολουθήσουν, για μια περίοδο πέντε μηνών, συμπληρωματικά μαθήματα μέσω της εκπαιδευτικής πλατφόρμας eClass. Ο στόχος αυτής της διπλωματικής εργασίας ήταν να ανιχνεύσει την επίδραση που θα μπορούσε να είχε στους μαθητές η χρήση αυτής της πλατφόρμας ως συμπληρωματικό εργαλείο στη δια ζώσης διδασκαλία. Πιο συγκεκριμένα, θελήσαμε να μελετήσουμε το επίπεδο κινήτρων που προκαλείται από την επαφή με το περιβάλλον της πλατφόρμας και τη χρήση διαφορετικών τύπων δραστηριοτήτων. Επιπλέον, μας ενδιέφερε να προσδιορίσουμε εάν το περιεχόμενό της ήταν σε θέση να καλύψει τις γνωστικές ανάγκες των μαθητών και να συμβάλει στην ανάπτυξη της ικανότητας αυτοαξιολόγησης. Προσπαθήσαμε επίσης να αναζητήσουμε ποιοι παράγοντες, εκτός της διδακτικής διαδικασίας, θα μπορούσαν να επηρεάσουν τη στάση των μαθητών απέναντι σε αυτόν τον τύπο εκπαίδευσης. Για το σκοπό αυτό, πραγματοποιήσαμε μια ποιοτική έρευνα βασισμένη στην συμμετοχική παρατήρηση των μαθητών μας, η οποία πραγματοποιήθηκε χρησιμοποιώντας ένα πλέγμα παρατήρησης και δεδομένα που συλλέχθηκαν από σύντομα ερωτηματολόγια και συζητήσεις που διεξήχθησαν καθ’ όλη τη διάρκεια της έρευνας. Με βάση τα αποτελέσματα της έρευνάς, καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι η συμμετοχή των μαθητών στην εν λόγω πλατφόρμα εξαρτάται τόσο από παράγοντες που σχετίζονται με την ίδια τη διδακτική διαδικασία όσο και από αυτούς που σχετίζονται με την προσωπική και κοινωνική ζωή τους.
Appears in Collections:ΓΑΛ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
131176 ΠΑΠΑΔΟΓΑΜΒΡΑΚΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗ.pdfΚύριο μέρος διπλωματικής5.47 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.