Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/51388
Title: Ο ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΣ ΔΕΙΚΤΗΣ ΝΑ ΚΑΙ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Authors: ΔΡΙΧΟΥΤΗ, ΙΩΑΝΝΑ
metadata.dc.contributor.advisor: ΤΣΟΚΟΓΛΟΥ, ΑΓΓΕΛΙΚΗ
Keywords: ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΣ ΔΕΙΚΤΗΣ ΝΑ;THE SUBORDINATE CLAUSE INDICATOR (NA);ΤΡΟΠΙΚΟΤΗΤΑ;MANNER;ΕΓΚΛΙΣΗ;MOOD;ΥΠΟΤΑΚΤΙΚΗ;SUBJUNCTIVE
Issue Date: 31-Jul-2021
Abstract: Η παρούσα εργασία πραγματεύεται τον διττό ρόλο του συμπληρωματικού δείκτη να και τη διδασκαλία του στο Γυμνάσιο. Ειδικότερα, παρουσιάζονται οι συμπληρωματικές προτάσεις και τα είδη τους και αναφέρονται ενδελεχώς όλες οι σύγχρονες γλωσσολογικές μελέτες, οι οποίες εξετάζουν σε βάθος τον συμπληρωματικό δείκτη να και την ιδιαιτερότητά του ως συμπληρωματικό δείκτη και ως δείκτη έγκλισης. Στο συγκεκριμένο κεφάλαιο, γίνεται διάκριση των συμπληρωματικών δεικτών ότι και να αναφορικά με τις διάφορες κατηγορίες των ρημάτων εξάρτησης, ενώ σε ξεχωριστό κεφάλαιο αναφέρονται τα ρήματα αισθήσεως. Στο επόμενο κεφάλαιο, αναλύονται οι σύγχρονες γλωσσολογικές απόψεις, οι οποίες εξετάζουν την έγκλιση και την τροπικότητα, την ύπαρξη ή μη της υποτακτικής έγκλισης, αλλά και τη συντακτική της λειτουργία. Την ίδια στιγμή, δίνεται έμφαση στη χρήση της υποτακτικής στις συμπληρωματικές προτάσεις. Σημαντικό κεφάλαιο αποτελεί η καταγραφή των διαθέσιμων σχολικών γραμματικών, όπως και η αναφορά των σχολικών αναλυτικών προγραμμάτων και των σχολικών εγχειριδίων σε σχέση με τη διδασκαλία των δευτερευουσών προτάσεων. Στο επόμενο κεφάλαιο, επιχειρείται η αξιολόγηση της σχολικής διδασκαλίας στο Γυμνάσιο και παρουσιάζονται ορισμένες διδακτικές προτάσεις, έχοντας ως γνώμονα την αξιοποίηση των σύγχρονων γλωσσολογικών μελετών στη διδασκαλία.
Supervisor: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΑΔΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΕΡΓΑΣΙΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΤΕΛΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΔΡΙΧΟΥΤΗ ΙΩΑΝΝΑ ΑΜ 507630.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής689.55 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons